ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به روز رسانی مارشملو برای موبایل های اکسپریا Z2 و Z3 سونی ارائه شد

سونی از جمله شرکت هایی است که تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا موبایل ها و تبلت هایش را به نسخه 6.0 مارشملو به روز رسانی نماید و در این راستا از دستگاه ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

سونی از جمله شرکت هایی است که تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا موبایل ها و تبلت هایش را به نسخه 6.0 مارشملو به روز رسانی نماید و در این راستا از دستگاه های قدیمی اش نیز غافل نشده.

پیرو همین امر، از ابتدای هفته جاری این غول تکنولوژی ژاپنی ارائه مارشملو برای دیوایس های خانواده اکسپریا Z را آغاز نموده که نسخه های گوناگون موبایل های Z2 و Z3 و همچنین Xperia Z2 Tablet را نیز در بر می گیرد. آن طور که مشخص است دور جدید به روزرسانی ها فقط به اسمارت فون ها محدود نیست و تبلت های این شرکت را نیز شامل شده و این امر ستودنی است زیرا همه دستگاه های قدیمی و جدید به صورت یکسان و همزمان قابلیت به روز شدن را پیدا خواهند نمود.

موبایل های Z2 با شماره مدل D6503، اکسپریا Z3 با شماره مدل D6603 و Z3 Compact با شماره مدل D5803 در ابتدای ماه جاری میلادی به مارشملو آپدیت شده بودند اما آن نسخه برای دیوایس ها و کاربرانی بود که در برنامه Beta Marshmallow حضور داشتند تا عملکرد ورژن یاد شده از پلتفرم اندروید روی دستگاه های مختلف تست و اشکالات احتمالی مشخص گردند.

اما در ابتدای این هفته، نسخه 6.0.1 اندروید برای تمامی کاربران (خارج از برنامه بتا) به صورت رسمی عرضه گشت که شامل اکسپریا زد 2 (D6502, D6503)، زد 3 (D6603, D6646, D6653)، اکسپریا Z3 Dual با شماره مدل D6633 و حتی هر دو نسخه وای فای و HSPA+ تبلت Z2 Tablet با شماره مدل های SGP511, SGP512, SGP521 می شد.

همچنین در آخر جا دارد اشاره کنیم که به نظر می رسد اکسپریا Z3 کامپکت با شماره مدل های D5803 و D5833 نیز به زودی آخرین ورژن از پکیج نرم افزار یاد شده را دریافت نموده و به بیلد شماره “23.5.A.0.570” ارتقا پیدا خواهد کرد.

بد نیست یادآوری کنیم که نسخه 6.0.1 اندروید شامل تغییراتی همانند رابط کاربری جدید برای دوربین، بهینه شدن تنظیمات بخش امنیت و بهبود Doze Mode به منظور کاهش مصرف باتری شده. لازم به ذکر است که Doze جایگزین مود STAMINA خود سونی شده و البته شرکت سازنده تائید کرده که در بیلدهای بعدی مارشملو دوباره گزینه «استامینا» را عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • erfan
    erfan | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    گوشیممz2

  • erfan
    erfan | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    پس چرا برا من آلارمش نمیاد؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی