ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ ار تلفن هوشمند اقتصادی Galaxy XCover 3 Value Edition پرده برداشت

شمار محصولاتی که سامسونگ هر سال وارد بازار می کند آنقدر زیاد است که شاید کمتر کسی از همه آنها اطلاع داشته باشد. این شرکت سه ماه پیش Galaxy XCover 3 را رونمایی کرد؛ دستگاهی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

شمار محصولاتی که سامسونگ هر سال وارد بازار می کند آنقدر زیاد است که شاید کمتر کسی از همه آنها اطلاع داشته باشد. این شرکت سه ماه پیش Galaxy XCover 3 را رونمایی کرد؛ دستگاهی با امکانات میانه و با قیمتی اقتصادی.

اصلی ترین مشخصه این موبایل اما استحکام بالایش و بدنه ای است که تلفن هوشمند گران تری به نام گلکسی S6 اکتیو را در ذهن تداعی می کند. حالا سامسونگ نسخه ای به روز شده از این موبایل را ارائه نموده که XCover 3 Value Edition نام دارد، از همان سخت افزار نسخه قبلی اش بهره می برد و البته اندروید 3 مارشملو نیز روی آن بارگذاری شده است.

این اسمارت فون که سامسونگ برای پایین نگه داشتن قیمتش کلیه امکانات غیرضروری را از آن حذف نموده به لحاظ تکنیکی شبیه به مدل قبلی اش است. البته با در نظر داشتن گروه کاربران هدف این دستگاه نیز چندان منطقی نخواهد بود اگر سامسونگ بودجه زیادی را صرف اعمال تغییرات در محصولی نماید که کاربرانش انتظارات زیادی از آن ندارند.

لازم است اضافه نماییم که XCover 3 دو سال بعد از مدل XCover 2 از راه رسید و حالا پیش بینی می شود که مدلی اندک بهبود یافته از این موبایل در سال آینده معرفی شود.

اما باز گردیم به XCover 3 Value Edition که درست مانند نسخه استانداردش از شبکه موبایل 4G پشتیبانی می کند و استاندارد MIL-STD 810G (استحکام گرید نظامی) را دارد و به خاطر داشتن گواهی IP67 نیز در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

مشخصات کلی دستگاه هم به یک نمایشگر 4.5 اینچی با رزلوشن 480 در 800 پیکسل، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و باتری 2200 میلی آمپر ساعتی خلاصه می شوند.

توان پردازشی این موبایل مستحکم از چیپست چهار هسته ای Marvell Armada PXA1908 آن تامین می شود که به 1.5 گیگابایت رم مجهز گرذیده است. حافظه داخلی تلفن هوشمند مستحکم سامسونگ نیز به هشت گیگابایت خلاصه می شود که به لطف کارت حافظه میکرو اس دی قابل ارتقاست.

تلفن همراه اقتصادی سامسونگ قرار است که با قیمت 250 دلار وارد بازار شود که نسبت به نسخه قبلی اش حدودا 50 دلار ارزان تر است. از آنجا که نسخه اصلی XCover 3 ابتدا به بازار اروپا و سپس ایالات متحده آمریکا عرضه گردید بعید به نظر می رسد که این مدل به زودی وارد آمریکا شود.

Samsung-Galaxy-XCover-3-0

Samsung-Galaxy-XCover-3-1

Samsung-Galaxy-XCover-3-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اندروید 3 مارشملو؟

  • Bagher
    Bagher | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    شیائومی و هواوی با این قیمت پرچمدار میزنن
    صفحه نمایش فول اج دی و دوربین قوی و پر از امکانات نرم افزاری

  • حسین
    حسین | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    250 دلار با این امکانات واقعا اقتصادیه؟ با این پول کترپیلار میخری که امکاناتش بیشتره و مقاومترم هست

مطالب پیشنهادی