ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودروی الکتریکی کمپانی LeEco
خودرو

کمپانی چینی LeEco از اولین خودروی الکتریکی هوشمند خود پرده برداشت [تماشا کنید]

کمپانی چینی LeEco را تا به امروز به اسمارت فون ها و تلفن های هوشمندش می شناختیم، اما حالا چشم بادامی ها همه را شگفت زده کرده و به طور رسمی از اولین خودروی الکتریکی خود پرده برداشته ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

کمپانی چینی LeEco را تا به امروز به اسمارت فون ها و تلفن های هوشمندش می شناختیم، اما حالا چشم بادامی ها همه را شگفت زده کرده و به طور رسمی از اولین خودروی الکتریکی خود پرده برداشته اند. البته این کمپانی از مدتی قبل سرمایه گذاری اش در کمپانی های خودروسازی فارادی و آستون مارتین را رسانه ای کرده بود، اما چینی ها امروز از اولین محصول الکتریکی شان پرده برداشته اند. محصولی که تنها یک ماکت نیست و واقعاً کار می کند.

در این مراسم خودروی LeSEE از یک طرف صحنه و از پشت یک کانتینر وارد شده و سپس همانطور که در ویدیوی ادامه مطلب خواهید دید، مدیرعامل کمپانی یعنی آقای Jia Yueting یک دموی زنده از قابلیت های رانندگی خودکار و پارک خودکار این خودرو را از طریق دستورات صوتی و اپ اختصاصی موبایل به نمایش می گذارد.

گرچه فعلاً با یک مدل مفهومی از این اتومبیل مواجه هستیم، اما به نظر می رسد آنها قدم اول را محکم برداشته و قصد دارند نسبت به سایر رقبا متمایز باشند.

بر اساس گفته های مدیرعامل LeEco، آنها در نظر دارند ناوگانی از تاکسی های خودران را بر پایه همین خودرو ایجاد کنند. درهای این ماشین از اندازه مناسبی برخوردارند و قرار است صندلی های عقب متناسب با بدن مسافران شکل خود را تغییر دهند. سرنشینان عقب می توانند از صفحه های لمسی تعبیه شده در پشت صندلی های جلو برای بهره مندی از محتوای چند رسانه ای غنی این کمپانی استفاده کنند.

Jia می گوید که خودروی LeSEE به فناوری تشخیص چهره و یادگیری ماشینی مجهز است، اما توضیح بیشتری در مورد عملکرد آنها نداد، و می بایست تا روز معرفی محصول نهایی منتظر ماند. قرار است نسخه ای کامل تر از این خودروی هوشمند الکتریکی بار دیگر در نمایشگاه خودروی پکن در ۲۴ آوریل به نمایش درآید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Metal
    Metal | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    چينيها باز شروع كردند
    اميدوارم تفاوت معناداري با خودروي تسلا داشته باشد
    چراغهاي جبو و عقبش هم شبيه شايعات چراغهاي خودروي اپل است !!
    در كل اول فكر كردم اپل خودرو معرفي كرده بعد ديدم نه چينيه
    جكايت آيفون ٦ تقلبي است كه زودتر از آيفون ٦ اومد بازار با قيمت يك دهم !

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اسمارت فون ها و تلفن های هوشمندش ؟؟ مگه چه فرقی دارن؟؟

  • mohammad_reza_shahi
    mohammad_reza_shahi | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    دیالوگی از بروس ویلیس در فیلم لوپر که میگفت: آینده توی چینه!

مطالب پیشنهادی