ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی نزدیک به موبایل Nubia Z11 Mini از ZTE

روز گذشته برند ZTE از نسل جدید موبایل Nubia Z9 Mini رونمایی کرد که تحت عنوان Nubia Z11 Mini در اردیبهشت ماه و با قیمت نزدیک به 230 دلار، وارد خاک چین و سایر کشورهای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

روز گذشته برند ZTE از نسل جدید موبایل Nubia Z9 Mini رونمایی کرد که تحت عنوان Nubia Z11 Mini در اردیبهشت ماه و با قیمت نزدیک به 230 دلار، وارد خاک چین و سایر کشورهای آسیایی می شود. طبق روال مدل های قبلی، Z11 Mini یکی از اعضای خانواده Nubia Z11 به شمار می رود و مدل های ارتقایافته آن به نام های Nubia Z11 و Nubia Z11 Max قرار است در ماه آتی میلادی معرفی شوند.

Nubia Z11 Mini نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 1920x1080 و تراکم پیکسلی 441ppi دارد و به 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا مجهز است. ZTE همچنین در مدل Mini موبایل هوشمند خود، از پردازنده 8 هسته ای و 64 بیتی اسنپدراگون 617، باتری 2800 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره گرفته که آن را به موبایلی میان رده با مشخصات قابل قبول تبدیل می کنند.

Z11 Mini ابعادی معادل 141.9x70.4x8 میلی متر و 138 گرم وزن دارد، اندروید 5.1.1 لالیپاپ به صورت پیش فرض روی آن نصب است و از روز 25 آپریل (5 اردیبهشت) در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی قابل خریداری خواهد بود.

ZTE-Nubia-Z11-Mini-hands-on-China_1 ZTE-Nubia-Z11-Mini-hands-on-China_2 ZTE-Nubia-Z11-Mini-hands-on-China_3 ZTE-Nubia-Z11-Mini-hands-on-China_4 ZTE-Nubia-Z11-Mini-hands-on-China_5 ZTE-Nubia-Z11-Mini-hands-on-China_6 ZTE-Nubia-Z11-Mini-hands-on-China_7 ZTE-Nubia-Z11-Mini-hands-on-China_8 ZTE-Nubia-Z11-Mini-hands-on-China_9 ZTE-Nubia-Z11-Mini-hands-on-China_12 ZTE-Nubia-Z11-Mini-hands-on-China_13 ZTE-Nubia-Z11-Mini-hands-on-China_14 ZTE-Nubia-Z11-Mini-hands-on-China_15

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    گوشی های چینی مفت گرونن. رابط کاربری همشون مسخره و کند و زشته. اندروید یعنی نکسوز... والسلام. شدیدا منتظر نکسوز htc هستم.?

  • ارمین
    ارمین | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    گوشیش واقعا خوشگل و زیبا هستش و کیفیت بدنه خوبیم داره ولی رابط کاربری چندال جالبی نداره تو بررسی اولیش تو یک سایت دیدم نشون داد که کمی باگ داره

  • M_B
    M_B | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    آقا این گوشیای چینی فقط پوسته خارجی زیبایی دارن...
    در حقیقت گوشی باید رابط کاربری سبک و بهینه و پشتیبانی قوی داشته باشه،این گوشیا فقط به اسم رابط کاربری دارن.
    رابط کابری بهینه داشتن آسون نیست(مثال بارزش سامسونگ)شرکتی به این بزرگی که سال هاست تحربه داره اما نتوسته هنوز که هنوزه اون طور که باید رابط کاربریشو خوب کنه.

  • afg
    afg | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    جووون خیلی زیباست خوده ۶اي

  • میثم
    میثم | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    گوشی های سری نوبیا خیلی باکیفیت و زیبا هستن ولی رابط کاربری زد تی ای میلنگه و این رو تجربه کاربری اثر منفی داره واسه همینه هنوز یکیشو نگرفتم.

مطالب پیشنهادی