ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی در فیلیپین از تبلت MediaPad T1 7.0 Plus رونمایی کرد

بعد از معرفی چند تبلت جدید از سوی هوآوی مانند مدل ده اینچی مدیا پد M2 در ماه ژانویه و مدیاپد T1 در ماه مارس، حالا برند چینی از مدل ارتقایافته T1 رونمایی کرده که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

بعد از معرفی چند تبلت جدید از سوی هوآوی مانند مدل ده اینچی مدیا پد M2 در ماه ژانویه و مدیاپد T1 در ماه مارس، حالا برند چینی از مدل ارتقایافته T1 رونمایی کرده که قرار است تحت عنوان مدیاپد T1 7.0 Plus در خاک فیلیپین عرضه شود. مدیاپد T1 7.0 Plus از مشخصات سخت افزاری نسبتا بهتری نسبت به مدل قبلی بهره می برد با این حال نمی توان آن را یک پرچمدار نامید و بیشتر به تبلتی اقتصادی شباهت دارد.

دستگاه مورد بحث از نمایشگری IPS و 7 اینچی با رزولوشن 1024x600 بهره می برد و حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی سایر مشخصات آن را تشکیل می دهند. در دستگاه همچنین از سیستم برچیپ Spreadtrum SC7731G چهار هسته ای و پردازنده گرافیکی Mali-400MG استفاده شده است.

T1 7.0 Plus به یک باتری 4100 میلی آمپری مجهز است که آن را به گزینه ای ایده آل برای کار مداوم روزانه تبدیل می کند. با این حال، همه چیز به اینجا ختم نمی شود و به لطف قابلیت «شارژ معکوس - Reverse Charging» می توان از دستگاه به عنوان یک پاوربانک هم استفاده کرد.

Huawei-MediaPad-T1-7.0-Plus_2

در پشت T1 7.0 Plus دوربینی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده و دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی آن احتمالا به مذاق عاشقان سلفی خوش نخواهد آمد. اندروید کیت کت 4.4 به صورت پیش فرض روی T1 7.0 Plus نصب گردیده و می توان از رابط کاربری Emotion هوآوی برای جلوه بخشی به آن استفاده کرد. ضمنا تبلت مورد اشاره از تکنولوژی اتصال 3G هم پشتیبانی به عمل می آورد.

تبلت مدیا پد T1 7.0 Plus هوآوی ابعادی معادل 191.8x107x8.5 میلی متر و 278 گرم وزن دارد. این تبلت قرار است با قیمت 6490 پزوی فیلیپین (برابر با 140 دلار) در اختیار ساکنین این کشور قرار گیرد و احتمالا در آینده نیز می توان منتظر عرضه تبلت در بازار اقصی نقاط جهان بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی