ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

ویدئوی دیدنیِ حرکت آرام زمین از پنجره ایستگاه فضایی بین المللی [تماشا کنید]

فضانوردان ناسا اخیرا از داخل ایستگاه فضایی بین المللی و با استفاده از دوربین دیجیتالی RED Epic Dragon یک ویدئوی 4K از زمین گرفته اند و  آن را روی کانال یوتوب خود منتشر نموده اند. البته این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

فضانوردان ناسا اخیرا از داخل ایستگاه فضایی بین المللی و با استفاده از دوربین دیجیتالی RED Epic Dragon یک ویدئوی 4K از زمین گرفته اند و  آن را روی کانال یوتوب خود منتشر نموده اند.

البته این نخستین باری نیست که این فضانوردان از زمین ویدئوهای 4K می گیرند: در ژانویه سال 2015 میلادی هم که ناسا برای نخستین بار دوربین RED را به ایستگاه فرستاد، ویدئوهایی با این کیفیت را روی یوتوب منتشر کرده بود.

لازم است اشاره نماییم که اغلب ویدئوهای الترا اچ دی ناسا را فضانوردان این سازمان و از داخل ایستگاه فضایی بین المللی تهیه می کنند. البته در گرانش صفر صحنه های بسیار جالب فراوانند که از آن جمله می توان به حرکت قطرات آب در محیط اشاره نمود اما هیچکدام از آنها جذابیت چرخش آرام این کره خاکی زیر لنز دوربین را نخواهند داشت.

البته اشاره کنیم که تجربه زیبایی این تصاویر در صورتی کامل می شود که نمایشگر شما از نوع 4K یا دارای رزلوشن 3840 در 2160 پیکسل باشد. من این ویدئو را برای شما روی آپارات آپلود می کنم. چنانچه تمایل داشتید آن را با بالاترین کیفیت مشاهده نمایید بهتر است آن را از روی یوتوب ببینید و همزمان به یاد داشته باشید که لغزنده کیفیت ویدئو را روی 2160p قرار دهید. در نظر داشته باشید که دانلود یک کلیپ 4 دقیقه ای محتوای 4K نیم گیگابایت دیتای شما را مصرف می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Haa Med
    Haa Med | ۲۷ مهر ۱۳۹۸

    نظر من چی شد؟ ? ?

  • Haa Med
    Haa Med | ۲۷ مهر ۱۳۹۸

    چه جالب. از اون بالا نگاه میکنی همه چی سر جاش هست و انگار نه انگار جنگی، درگیری، خونریزی و... روی زمین هست. به نظرم خدا هم از اون بالا این منظره رو داره. نگاه میکنه میبینه همه چیز ردیفه و چیز خاصی نیست. ولی وقتی میای روی زمین با کثافتی به نام انسان روبرو میشی. ?

مطالب پیشنهادی