ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن کیبورد محبوب Chrooma در گوگل پلی استور رایگان شد

کیبورد Chrooma، یکی از محبوب ترین کیبوردهای شخص ثالث اندروید امروز با دریافت بروزرسانی بزرگی به نسخه 2.0 در گوگل پلی استور رایگان شده است. در این بروزرسانی بسیاری از باگ ها و مشکلات رابط ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

کیبورد Chrooma، یکی از محبوب ترین کیبوردهای شخص ثالث اندروید امروز با دریافت بروزرسانی بزرگی به نسخه 2.0 در گوگل پلی استور رایگان شده است. در این بروزرسانی بسیاری از باگ ها و مشکلات رابط کاربری نسخه های پیشین مرتفع شده اند، و انبوهی از قابلیت های جدید به آن اضافه شده تا حالا بتوانیم آن را یکی از برترین کیبوردهای شخص ثالث اندروید قلمداد کنیم.

اپلیکیشن مورد بحث که قبلا با پرداخت 1.49 دلار در گوگل پلی قابل خریداری بود، از امروز در قالب یک اپ فریمیوم (رایگان با پرداخت درون برنامه ای) در اختیار کاربران قرار گرفته. این بدان معناست که حالا می توانید اپلیکیشن را به رایگان دانلود کنید، اما برای دسترسی به امکانات اضافه باید مبلغی را به صورت درون برنامه ای به حساب توسعه دهندگان آن واریز نمایید.

البته کلیه امکانات استاندارد کروما در نسخه رایگان قابل دسترسی هستند؛ امکاناتی همچون حالت شب، رنگ تطبیق دهنده رابط کاربری و موارد دیگر که برای استفاده از آنها لازم نیست که متقبل هیچ گونه هزینه ای شوید.

Chrooma 2

از جمله امکانات جدید نسخه 2.0 کیبورد کروما می توان به ارتقای الگوریتم تشخیص رنگ ها، یک رنگ جدید برای حفظ باتری، تم و فونت های جدید، حالت شب پیشرفته و گزینه ای برای تقسیم کردن کیبورد به دو قسمت (برای تایپ دو انگشتی آسان) اشاره نمود. مضاف بر این، حالا طراحی متریال جدیدی را در منوی تنظیمات کیبورد شاهد خواهید بود.

کیبورد کروما زبان های متعددی را پشتیبانی می کند که خوشبختانه فارسی هم جز آنهاست. این کیبورد عالی و پرامکانات را می توانید همین حالا از گوگل پلی استور به رایگان دانلود کنید.

Chrooma Keyboard

Chrooma Keyboard

سازنده: GameLounge قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 48 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Abbas
    Abbas | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    سلام کسی میدونه چجوری نوار پیشگویی کلمات رو توی SwiftKey غیر فعال می شه؟

  • matin
    matin | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خیلی جالبه.دقیقا مثل گوگل کیبورده.فقط نسبت به برنامه ها رنگش عوض میشه.خیلی خوبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی