ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلت ضد آب ویندوز ۱۰
تکنولوژی

با Mesa 2 آشنا شوید؛ اولین تبلت مجهز به ویندوز ۱۰ با استاندارد IP68

تبلت ها و اسمارت فون های ضد آب و جان سخت این روزها چندان هم غیر معمول نیستند و می توان در بازار نمونه های نسبتاً متنوعی از آنها را یافت. اما تبلت Mesa 2 اولین ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

تبلت ها و اسمارت فون های ضد آب و جان سخت این روزها چندان هم غیر معمول نیستند و می توان در بازار نمونه های نسبتاً متنوعی از آنها را یافت. اما تبلت Mesa 2 اولین ابزار مبتنی بر ویندوز ۱۰ است که توانسته استاندارد IP68 را دریافت کند. این محصول جدید کمپانی Juniper Systems، علاوه بر بهره مندی از آخرین نسخه ویندوز، از لحاظ مقاومت در مقابل آب، گرد و غبار و ضربه نیز یکی از سرسخت ترین ها به شمار می رود.

شرکت سازنده مدعی است که Mesa 2 می تواند در شرایط دمایی بسیار دشوار به راحتی کار کند و تمام استانداردهای سختگیرانه ارتش را دارا است. ضمن این که قادر خواهد بود از پس همه پردازش هایی که شما از یک رایانه رومیزی معمولی انتظار دارید برآید.

دستگاه یاد شده از یک نمایشگر ۷ اینچی با رزولوشن ۸۰۰×۱۲۰۰ و تراکم ۲۰۶ پیکسل در اینچ برخوردار است. وظیفه پردازش ها در آن به عهده پردازنده اتم اینتل گذاشته شده که ۴ گیگابایت حافظه ی  رم آن را همراهی می کند. ضمناً یک باتری با دوام ۱۵ ساعته، پشتیبانی از شبکه 4G LTE، دکمه های فیزیکی قابل برنامه ریزی، و در صورت تمایل یک barcode reader از دیگر امکانات این تبلت مقاوم به حساب می آیند.

کمپانی Juniper Systems اعلام کرده این محصول از هم اکنون قابل سفارش است، اما برای فهمیدن قیمت دقیق و زمان تحویل آن می بایست به صورت مستقیم با بخش فروش کمپانی تماس گرفت. نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید آیا چنین دستگاهی می تواند نسبت به محصولات مشابه پلتفرم های رقیبی شانسی در بازار داشته باشد یا خیر؟

mesa2-4

تبلت ضد آب ویندوز ۱۰

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mehrdad
    Mehrdad | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    به نظر عالی میاد. ولی فک میکنم اگر 10 اینچ بود شاید کارایی بیشتری داشت.

مطالب پیشنهادی