ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از حالا می توانید پادکست ها را مستقیما با اپ جستجوگر گوگل پیدا کنید

همانطور که در خبرهای قبلی خواندید،‌ سرویس پادکست گوگل پلی موزیک از تاریخ 31 فروردین ماه رسما کار خود را آغاز کرد. غول موتورهای جستجو امید زیادی به موفقیت و سودآوری بخش پادکست های خود ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

همانطور که در خبرهای قبلی خواندید،‌ سرویس پادکست گوگل پلی موزیک از تاریخ 31 فروردین ماه رسما کار خود را آغاز کرد. غول موتورهای جستجو امید زیادی به موفقیت و سودآوری بخش پادکست های خود بسته، از این رو از ماه اکتبر سال گذشته شروع به استخدام پادکسترهای مشهور و حرفه ای برای این سرویس نوپا نموده و قصد دارد تا در آینده ای نزدیک، شوهای مهمی همچون WTF مارک مارون را به آن اضافه کند.

تا امروز، برای جستجو و گوش دادن به پادکست ها مجبور بودید تا اپلیکیشن گوگل پلی موزیک را باز کنید. اما مالک نام تجاری اندروید به تازگی امکانی برایتان فراهم کرده تا به پادکست ها از طریق سرچ مستقیم با اپ جستجوگر گوگل هم دسترسی داشته باشید.

کافیست نام پادکست مورد نظرتان را در فیلد جستجو وارد کنید تا آخرین اپیزودهای آن به همراه یک دکمه پخش برایتان به نمایش درآید. از همین قسمت می توانید به سهولت شروع به گوش دادن پادکست ها کنید و در صورت تمایل، میان اپیزودهایی مختلفش جابجا شوید.

نکته بسیار خوب اینکه پادکست ها به پخش در پس زمینه ادامه خواهند داد، بنابراین چه صفحه را قفل کرده و چه به مرور وبسایت های دیگر مشغول شوید، می توانید کماکان از گوش سپردن به مطالب جذاب پادکست ها لذت ببرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • H A M E D
    H A M E D | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    نمیدونم چرا هیچوقت نمیتونم با پادکست ارتباط برقرار کنم :/
    تا خودم نرم پا سیستم خبرا رو از سایت نخونم اصن نمیشه

مطالب پیشنهادی