ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هوآوی Honor V8
تکنولوژی

انتشار اطلاعاتی تازه از تلفن هوشمند Honor V8 هوآوی و احتمال معرفی محصولی دیگر با نام Honor 8i

هوآوی امسال یکی از پرکارترین کمپانی های تولید اسمارت فون در دنیا بوده است. آنها در اوایل سال و در خلال نمایشگاه CES مجدداً Mate 8 را رونمایی کردند. سپس با فاصله کمی مدل های پرچمدار P9 ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

هوآوی امسال یکی از پرکارترین کمپانی های تولید اسمارت فون در دنیا بوده است. آنها در اوایل سال و در خلال نمایشگاه CES مجدداً Mate 8 را رونمایی کردند. سپس با فاصله کمی مدل های پرچمدار P9 و P9 Plus را معرفی نمودند. این کمپانی همچنین دو تبلت را نیز در این مدت به بازار عرضه کرد؛ MediaPad M2 10.0 در ماه ژانویه و MediaPad T1 7.0 Plus در روز گذشته.

حالا خبر می رسد که رونمایی های سال جاری به این موارد ختم نخواهند شد و هوآوی قرار است به زودی از دو دیوایس جدید دیگر نیز پرده برداری کند؛ Honor 5C در ۲۸ آوریل (۹ اردیبهشت) و Honor V8 نیز در ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) به بازار معرفی خواهند شد.

گفتنی است یکی دو روز پیش کمپانی مورد بحث در قالب تیزری از معرفی زود هنگام Honor V8 خبر داده بود، اما تا به امروز هیچ اطلاعاتی در خصوص ویژگی های سخت افزاری این محصول نداشتیم، جز این که مجهز به یک دوربین دوگانه در بخش پشتی است. حالا بالاخره اولین داده ها از مشخصات سخت افزاری این دستگاه از کشور چین به بیرون درز کرده است.

Honor-V8-teaser-custom_1

بر طبق این اطلاعات تازه مدل فوق با نام مستعار «شوالیه»، دارای نمایشگر فول اچ دی و ۴ گیگابایت حافظه رم است. چیپست ۶۴ بیتی و هشت هسته ای کایرین 950 وظیفه پردازش اطلاعات را در این اسمارت فون بر عهده دارد. مدل Mate 8 نیز از همین چیپ مجتمع بهره می برد. دوربین ۸ مگاپیکسلی جلویی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز از دیگر مشخصات Honor V8 خواهند بود.

علاوه بر همه اینها، گفته می شود که هوآوی قصد دارد به زودی مدل Honor 8i را نیز به سبد محصولات خود بیافزاید. محصولی که بازار هدف آن بانوان خواهند بود. این مدل جایگزینی برای مدل 7i سال قبل محسوب خواهد شد و قرار است به مانند آن از دوربین چرخان باکیفیتی برخوردار باشد که می تواند هم به عنوان دوربین اصلی و هم دوربین سلفی عمل کند.

بر طبق گزارش ها Honor V8 با قیمت ۳۰۸ دلار عرضه خواهد شد، و اگر بشود به اطلاعات منتشر شده اعتماد کرد، انتظار می رود که فروش بسیار خوبی را تجربه کند. به خصوص که برخی اخبار حاکی از آن است که این محصول با بدنه ای فلزی عرضه خواهد گشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی شکری
    مهدی شکری | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    عالیه

مطالب پیشنهادی