ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی در حال ساخت Xperia M Ultra با دوربین های دوگانه ۲۳ مگاپیکسلی است [شایعه]

در حالیکه بسیاری از افراد در انتظار این هستند که سونی محصولات جدید و قدرتمند بیشتری از سری اکسپریا اکس را معرفی کند، حالا شایعات خبر از آن می دهند که این کمپانی از طراحی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

در حالیکه بسیاری از افراد در انتظار این هستند که سونی محصولات جدید و قدرتمند بیشتری از سری اکسپریا اکس را معرفی کند، حالا شایعات خبر از آن می دهند که این کمپانی از طراحی و ساخت محصولات میان رده اش نیز دست نکشیده و کماکان توسعه ی آنها را هم در دستور کار دارد.

اگر به خاطر داشته باشید ژاپنی ها سال گذشته از اکسپریا M5 (بررسی دیجیاتو) پرده برداشتند، دستگاهی که ضد آب بود، نمایشگری با رزولوشن ۱۰۸۰P داشت و از ۳ گیگابایت حافظه ی رم در کنار دوربینی با فوکوس خودکار بسیار سریع بهره می برد. امروز شایعه ای منتشر شده که می گوید سونی در حال توسعه موبایلی با عنوان M Ultra است و این اسمارت فون به نمایشگری ۶ اینچی دارای رزولوشن تمام اچ دی مجهز شده، که از فناوری های IPS-NEO و WhiteMagic برخوردار خواهد بود؛ دو تکنولوژی که سبب خواهند شد صفحه نمایش بسیار روشن و شفاف باشد، ولی در عین حال مصرف انرژی اش چندان افزایش نیابد.

البته در مجموع هم آنچنان لازم نیست نگران باتری دستگاه باشید، زیرا ذکر می گردد باتری به کار رفته در دیوایس مورد بحث ۴۲۸۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود و وظایف پردازشی نیز بر عهده چیپست اسنپدراگون ۶۵۲ قرار گرفته.

تصویری از تلفن هوشمند اکسپریا M5
تصویری از تلفن هوشمند اکسپریا M5

از دیگر شنیده های مهم نیز می بایست به این نکته اشاره کنیم که در بخش پشتی اکسپریا M Ultra دوربینی دوگانه جای گرفته که دارای دو سنسور ۲۳ مگاپیکسلی، لرزشگیر اپتیکال، لنزهای ۲۴ و ۷۵ میلیمتری و گشودگی دهانه های لنز f/2.2 است. ناگفته نماند که سونی ظاهراً‌ می خواهد در بحث عکاسی سنگ تمام بگذارد و لذا قسمت جلویی را به دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز نموده.

با توجه به ابعاد این محصول می توان حدس زد که شرکت سازنده توسط آن بازارهای آسیایی را هدف گرفته، هر چند که هنوز در رابطه با زمان معرفی، تاریخ عرضه و قیمت آن حرفی به میان نیامده و برای اطلاعات بیشتر فعلاً لازم است قدری دیگر منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • محمد
    محمد | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    واقعا کیفیت سونی و اپل را با هیچ شرکته دیگه ای نمیشه مقایسه کرد

  • حامد
    حامد | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    به به واقعا سونی گوشیاش حرف نداره من خودم Z3 داشتم الان هم Z5 دارم واقعا راضی کنندس ولی اگه یه فبلت به این غولی بزنه حتما می خرمش!!

  • Z5 Premium
    Z5 Premium | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    سوني اراده كنه بازار موبايل رو متحول مي كنه و سياست هاي عجيبش باعث شده فعلا بي سر و صدا باشه.فعلا يه زد٥ پريميوم زده همه ي سايتها ي مخالف تو كف طراحي و صفحه نمايشش موندن چه برسه بقيه.سايت فون آرنا كه دشمن سونيه ،هر عكسي از زد ٥ پريميوم سوني باز مي كنم تو گوگل مربوط به فون آرناست.
    كيفيت يعني سوني

  • safi
    safi | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    سونی نامرد داره z5 منو میبره زیر سوال. اخه گوشی اینقد خوب

    • amir44ho@gmail.com
      amir44ho@gmail.com | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

      زدتری پلاس منم همینطور

مطالب پیشنهادی