ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فورد برای خرید خودروی Model X تسلا مبلغ 200 هزار دلار پرداخت کرده است

کمپانی فورد، برای خریداری خودروی جدید تسلا، Model X اخیرا 200 هزار دلار پرداخته تا خارج از نوبت، صاحب یکی از آن ها شود. در دنیای خودروسازی، این مسئله کاملا عادی است که خودروسازها برای ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

کمپانی فورد، برای خریداری خودروی جدید تسلا، Model X اخیرا 200 هزار دلار پرداخته تا خارج از نوبت، صاحب یکی از آن ها شود. در دنیای خودروسازی، این مسئله کاملا عادی است که خودروسازها برای خرید محصول رقیب شان اقدام کنند، اما پرداخت 50 هزار دلار اضافه (قیمت اصلی این ماشین 144.950 دلار است) نشان دهنده شور و اشتیاق بالای فورد است.

معمولا شرکت ها برای تست رانندگی، اندازه گیری قدرت و حتی کالبدشکافی، خودروی رقیب خود را در اولین فرصت ممکن خریداری می کنند، با این حال، عجله فورد برای داشتن مدل اکس تعجب برانگیز است.

جالب این است که فورد این خودرو را به طور مستقیم از تسلا خریداری نکرده و حتی یک دلار هم به دست کمپانی ایلان ماسک نرسیده است. در حقیقت، این خودرو به رایگان در اختیار فردی قرار گرفت که موفق شده بود 11 شخص را به خرید مدل اس راضی کند و این مدل اکس، پاداش او است.

از آنجایی که تعداد قابل توجهی از خریداران در لیست انتظار هستند، خریداری شصت و چهارمین مدل اکس ساخته شده، می تواند فورد را کمی جلوتر از رقبا قرار دهد. در کارخانه های کالبدشکافی، شرکت ها با دقت هر چه تمام تر خودروهای رقیب را تکه تکه می کنند و از کوچک ترین تا بزرگ ترین بخش ها را مورد مطالعه و تحقیق قرار می دهند تا راز رقیب شان را دریابند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • saeed
    saeed | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    این که چیزی نیست تو ایران خودرو و سایپا الان دارن کار میکنند که چه طور این مدل رو به وانت تبدیل کنند وانتشو بیرون بدن

  • sandi
    sandi | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    شما کاپی میکنید

  • رامين
    رامين | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    عجببببببببببببببببببببب ?

مطالب پیشنهادی