ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مودم آیفون ۷ به جای کوالکام از اینتل خریداری می شود
تکنولوژی

اشاره مدیرعامل کوالکام به مودم های جدید LTE آیفون 7

هنوز زمان قابل توجهی تا معرفی آیفون ۷ باقی مانده، اما به مرور حجم شایعات در خصوص آن افزایش می یابد. پیش از این به اطلاع تان رسانده بودیم که از برخی منابع شنیده می ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

هنوز زمان قابل توجهی تا معرفی آیفون ۷ باقی مانده، اما به مرور حجم شایعات در خصوص آن افزایش می یابد.

پیش از این به اطلاع تان رسانده بودیم که از برخی منابع شنیده می شود اپل قصد دارد در تولید آیفون ۷ از یک مودم جدید ساخت اینتل بهره ببرد. در شرایطی که تا امروز مودم LTE به کار رفته در اسمارت فون های ساخت این شرکت محصول کوالکام بوده اند.

بعدتر گفته شد که حتی اپل تیمی از مهندسان خود را به مونیخ فرستاده تا در توسعه نهایی چیپ 7360 LTE اینتل با این کمپانی همکاری کنند.

امروز خبر دیگری منتشر شده که می تواند مهر تاییدی بر تمام شنیده های قبلی باشد. Steve Mollenkopf مدیرعامل کمپانی آمریکایی کوالکام در مصاحبه ای اعلام داشت که یکی از مهمترین مشتریان کمپانی اش قصد دارد سفارش همیشگی اش را این بار به کمپانی رقیب کوالکام بدهد، که این مسئله خسارت بزرگی برای کسب و کار شرکت او محسوب خواهد شد. گرچه Mollenkopf اشاره ای به نام این مشتری بزرگ نکرد، اما بیشتر تحلیلگران بر این باورند که منظور اپل است.

انتظار می رود که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در ماه سپتامبر (اواخر شهریور) رونمایی شوند. با توجه به فرصتی که برای تولید حجم انبوه قطعات اولیه برای مونتاژ این اسمارت فون ها مورد نیاز است، به نظر می رسد که اپل تا به حال تصمیم قطعی خود را در خصوص مودم مورد استفاده گرفته باشد. اهالی کوپرتینو تا به امروز از اظهار نظر در این خصوص امتناع کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • dr_mohammad
    dr_mohammad | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    با سلام .
    به نظر من اگه شركت اپل بخواد تو رقابت با سامسونگ و شركت هاي ديگه كم نياره بايد دست به تغيرات عمده و أساسي تو آيفون ٧ بزنه ، چون خود شما هم شاهد هستيد كه گرايش مردم به گوشي هاي شركت هاي ديگه خيلي زياد تَر از شركت اپل شده البته اين نظر شايد تو ايران درست كار نكنه و علت اصلي هم قيمّت بالآي محصولات و عدم وجود نمايندگي اپل هستش . :apple:

    • Metal
      Metal | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

      230 ميليون فروش آيفون به اندازه مافي زياد است
      ايران و بيخيال كلا
      تو خود چين هر فصل داره فروش آيفون ميره بالا
      اينتل هم قرار است يك سوم مودمهاي آيفون ٧ را تامين كند

مطالب پیشنهادی