ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ تاپ اقتصادی VivoBook E403SA ایسوس با عمر باتری چهارده ساعت معرفی شد

در زمینه تولید لپ تاپ های اقتصادی همیشه گزینه های زیادی وجود دارند که شاید انتخاب از میان آنها کمی دشوار به نظر برسد. اما برخی از آنها با جدیدترین تکنولوژی ها همراه گشته و به ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

در زمینه تولید لپ تاپ های اقتصادی همیشه گزینه های زیادی وجود دارند که شاید انتخاب از میان آنها کمی دشوار به نظر برسد. اما برخی از آنها با جدیدترین تکنولوژی ها همراه گشته و به طور واضح امکاناتی بهتر از بقیه دارند.

یکی از این لپ تاپ ها، VivoBook E403SA ایسوس است که با پردازنده 4 هسته ای پنتیوم اینتل، 128 گیگابایت حافظه SSD و پورت USB-C در یک بدنه آلومنیومی با ضخامت 0.7 اینچی عرضه می گردد.

با توجه به مشخصات ذکر شده در بالا می توان ادعا کرد که این VivoBook یکی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی است که با قیمت 399 دلاری و 4 گیگابایت رم ارائه می شود. VivoBook جدید بدون شک با این امکانات، نوت بوک ویژه ای محسوب نمی شود اما این را در نظر داشته باشید که یو اس بی نوع C یا حافظه SSD، مواردی نیستند که بتوانید در همه لپ تاپ های ارزان شاهد حضورشان باشید.

از دیگر مشخصات این دستگاه نیز می توان به دوربین VGA، بلوتوث، وای فای، پورت های یو اس بی 2.0 و 3.0 نسل اول و نوع C، پورت HDMI و باتری با دوام آن اشاره کرد که گفته می شود تا 14 ساعت استفاده را دوام می آورد. همچنین ایسوس از تکنولوژی IceCool نیز در این محصول استفاده کرده که دمای جایگاه استراحت دست روی دستگاه را بین 28 تا 35 درجه سانتی گراد حفظ می کند که پائین تر از دمای بدن انسان است.

همچنین بد نیست بدانید که تاچ پد این لپ تاپ 14.1 اینچی امکان سوآپ، اسکرول و زوم کردن را دارد. رزولوشن نمایشگر 1366×768 پیکسل است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Kalhor
    Mohammad Kalhor | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ظاهرا صفحه نمایش این نوت‌بوک Full HD هست که به اشتباه اچ دی درج کردید:

مطالب پیشنهادی