ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون ۷ موبایلی شگفت انگیز نخواهد بود

تحلیلگران خبر می دهند که اگر در انتظار خرید یک آیفون ۷ هستید، احتمالا پس از معرفی این تلفن هوشمند از سوی اپل، کاملا نا امید خواهید شد. «مارک مسکوویتز» (Mark Moskowitz) یکی از تحلیلگران موسسه Barclays به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

تحلیلگران خبر می دهند که اگر در انتظار خرید یک آیفون ۷ هستید، احتمالا پس از معرفی این تلفن هوشمند از سوی اپل، کاملا نا امید خواهید شد. «مارک مسکوویتز» (Mark Moskowitz) یکی از تحلیلگران موسسه Barclays به تازگی می نویسد که آیفون ۷، تلفن هوشمند و پرچمدار بعدی اپل که در پاییز امسال از راه می رسد، در قیاس با آیفون 6s قطعاً هیچ مشخصه متمایز کننده ای ندارد که قادر باشد کاربران را مجذوب خود نماید.

تحلیلگر یاد شده در متن خود می نویسد: «در این صورت، آیفون ۷ برای افرادی مناسب خواهد بود که می خواهند پس از چند سال موبایل شان را تغییر دهند. این موبایل قادر نیست موفقیتی همچون آیفون ۶ را کسب کند.»

در صورتی که اپل موبایل جدیدش را با تغییرات گسترده همراه نسازد، به این نتیجه خواهیم رسید که تصمیم دارد روند کنونی معرفی و عرضه آیفون را دستخوش تغییر کند. این سازنده هر دو سال یک بار طراحی را دگرگون می کند و با افزودن قابلیت های نو به سری S، آیفون را برای مشتریان جذاب می سازد اما اکنون به نظر می رسد که این روند از امسال تغییر کند.

iphonesixS-59

در صورتی که آیفون ۷ محصول جذابی نباشد و طبیعتاً استقبال از آن چندان بالا نرود، سهام داران اپل به هیچ عنوان خشنود نخواهند بود، چرا که همین یک محصول است که عمده درآمدهای با ارزش ترین برند جهان را به همراه دارد. حال همین محصول پر درآمد، در آستانه ی اشباع شدن قرار گرفته است.

آقای مسکوویتز در ادامه متن خود می نویسد که آیفون ۸ در سال ۲۰۱۷ معرفی شده و در آن سال دیگر شاهد عرضه سری S نخواهیم بود. وی خبر می دهد که در آن سال، به جای یک آیفون 7s، آیفون ۸ رونمایی خواهد شد که البته با تغییرات ظاهری بسیاری زیادی رو به رو خواهد بود. وی می نویسد: «در آیفون ۸، شاهد بهره گیری از عناصر ترغیب کننده ای همچون نمایشگرهای OLED، عدم وجود کلید فیزیکی هوم و البته قابلیت شارژ بی سیم خواهیم بود. به عقیده ما، چنین قابلیت هایی می تواند دوباره علاقه عمومی گسترده ای را به سوی آیفون هدایت کند.»

وی همچنین پیشبینی می کند که اگر در سال ۲۰۱۷، از آیفون ۸ پرده برداری شود، فروش بخش موبایل اپل تا ۱۰.۳ درصد افزایش خواهد یافت که رقمی عالی به شمار می رود.

در هفته گذشته، موسسه KGI بیان کرده بود که آیفون در سال ۲۰۱۷ با تغییرات ظاهری گسترده همراه می شود. Ming-Chi Kuo، تحلیلگر ارشد KGI نیز خبر داد که در آیفون سال ۲۰۱۷، شاهد موبایلی خواهیم بود که دارای شاسی فلزی نیست و صرفا از شیشه ساخته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • p
    p | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    تعجبی نداره

  • Metal
    Metal | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    هميشه آيفون زمان استيو جابز تغيير زياد طراحي را داشت
    ولي از زمان مديريت تيم كوك سوزنشون روي آلمينيوم گير كرده
    ميتونم بگم تنها ايراد آيفون اينه كه آلمينيوم است !!!
    اگر نمايشگر و طراحي تغييرات زياد نداشته باشد مثل هميشه كه در دو سال تغييرات زيادي داريم ميتونم بگم شكست عحيبي خواهد خورد
    هر چند هنوز نواوري تاچ ٣ بعدي و بقيه بهش نرسيدند

  • Atbin Rad
    Atbin Rad | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خب پس اگه این نوشته قابل اعتماد باشه میشه با خیال راحت 6s رو خرید و پس از معرفی 7، پیش خودمون بگیم؛ چیزی رو از دست ندادیم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی