ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو پتنتی جدید برای کنترلری U شکل به ثبت رسانده است

با توجه به پتنت جدید نینتندو که در سازمان پتنت ژاپن به ثبت رسیده، ظاهرا کمپانی ساکن کیوتو قصد دارد کنترلری U شکل برای یکی از کنسول های خود (احتمالا کنسول معرفی نشده NX) بسازد. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

با توجه به پتنت جدید نینتندو که در سازمان پتنت ژاپن به ثبت رسیده، ظاهرا کمپانی ساکن کیوتو قصد دارد کنترلری U شکل برای یکی از کنسول های خود (احتمالا کنسول معرفی نشده NX) بسازد. بنابر توضیحات ارائه شده در پتنت، بدنه کنترلر جدید از آلومینیوم ساخته شده و سه نفر به نام های ریوجی کورودا، شینجی یاماموتو و یوشیتو یامادا مسئولیت اختراع آن را برعهده داشته اند.

دو تن از این سه نفر (یعنی کورودا و یاماموتو) پیش از این هم با نینتندو ارتباط داشته و چند پتنت برای کمپانی ژاپنی به ثبت رسانده اند که همه آن ها مربوط به کنترلرهای مختلف بوده اند. مضاف بر این، یاماموتو قبلا با پاناسونیک همکاری کرده و یامادا هم چند پتنت در حوزه های مختلف تکنولوژی به ثبت رسانده است.

دقیقا نمی دانیم که کنترلر جدید چه کاربردی خواهد داشت، اما از ظاهر آن می توان حدس زد که برای تجربه بازی های معمولی ساخته نشده است. بنابراین شاید کنترلر جدید قرار است در نقش ورژن ارتقایافته کنترلر/فرمان Wii و برای عناوینی چون ماریو کارت مورد استفاده قرار گیرد و یا حتی امکان دارد در آینده نزدیک شاهد عرضه نسخه ای جدید از بازی Wii Fit باشیم.

اما گذشته از این ها، با توجه به شایعات اخیر مربوط به کنسول NX، احتمال دارد پتنت کنترلر مربوط به کنسول جدید نینتندو باشد که در همایش E3 2016 معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی