ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

استودیوی Gearbox ساخت نسخه سوم سری بازی Borderlands را تایید کرد

استودیوی Gearbox Software طی همایش PAX East امسال ساخت بازی Borderlands 3 را تایید کرد و اعلام نمود بعد از اتمام توسعه عنوان Battleborn و بسته های الحاقی آن، تمرکز خود را به صورت کامل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

استودیوی Gearbox Software طی همایش PAX East امسال ساخت بازی Borderlands 3 را تایید کرد و اعلام نمود بعد از اتمام توسعه عنوان Battleborn و بسته های الحاقی آن، تمرکز خود را به صورت کامل روی Borderlands 3 معطوف خواهد کرد.

این خبر از سوی رندی پیچفورد، مدیر عامل و رییس Gearbox تایید شد و وی گفت: «هیچ رمز و رازی وجود ندارد، بدیهی است که نسخه بعدی Borderlands ساخته می شود». اسکات کستر، کارگردان هنری Battleborn هم اعلام کرد که همین مسئولیت را در روند توسعه Borderlands 3 برعهده می گیرد.

مایکی نیومان، صداگذار شخصیت Scooter در نسخه دوم Borderlands قرار است داستان نسخه جدید را بنویسد؛ با این حال هنوز مشخص نیست باید منتظر چه داستانی باشیم و چه ارتباطاتی با دو نسخه اسپین آف عرضه شده برای Borderlands خواهد داشت. استودیوی Gearbox فعلا اطلاعات خاصی درباره Borderlands بعدی منتشر نکرده اما گفته که در بسته های الحاقی Battleborn می توان منتظر Easter Egg هایی از نسخه بعدی بود.

در حال حاضر مشخص نیست که Borderlands 3 برای چه پلتفرم هایی منتشر خواهد شد اما می توان حدس زد که باید در سال 2017 و یا حتی 2018 منتظر عرضه آن روی سه پلتفرم پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی