ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن AVP؛ مدیاپلیر ایرانی و یونیورسال پلتفرم ویندوز

انتشار ویندوز 10 و روی کار آمدن اپلیکیشن های یونیورسال حقیقتا جان تازه ای به پلتفرم ویندوزفون بخشید. طی مدت زمانی کوتاه از عرضه آخرین نسخه ویندوز، اپلیکیشن هایی توسعه داده شدند که هم در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

انتشار ویندوز 10 و روی کار آمدن اپلیکیشن های یونیورسال حقیقتا جان تازه ای به پلتفرم ویندوزفون بخشید. طی مدت زمانی کوتاه از عرضه آخرین نسخه ویندوز، اپلیکیشن هایی توسعه داده شدند که هم در رایانه، و هم در موبایل و تبلت قابل اجرا بودند و خوشبختانه در تمام پلتفرم ها عملکردی برابر و باثبات داشتند.

در تکامل و گسترش اپلیکیشن های پلتفرم ویندوز تاکنون توسعه دهندگان ایرانی بسیار فعال بوده اند و طی یک سالی که از عرضه ویندوز 10 می گذرد، اپلیکیشن های یونیورسال بسیار خوب و کارآمدی را روانه ویندوز استور کرده اند که تاکنون در دیجیاتو با چند مورد از کاربردی ترین آنها آشنا شده اید.

مدیاپلیر AVP که امروز به شما معرفی می کنیم، ثمره تلاش های یکی دیگر از توسعه دهندگان ایرانی است که موفق شده تا یک مدیاپلیر بسیار خوب، پر امکانات و قابل اعتماد را در اختیار ویندوزی ها قرار دهد.

456

در فهرست طویل و دراز امکانات AVP تقریبا هر آنچه از یک اپلیکیشن مدیاپلیر انتظار دارید را خواهید دید: پشتیبانی از طیف گسترده ای از کدک های صوتی و ویدئویی، پشتیبانی تمام و کمال از زیرنویس فارسی، ژست های حرکتی برای کار در اپ، همگام سازی محتوا میان دستگاه های مختلف و موارد دیگری که از آن یک مدیاپلیر خوب و قابل اعتماد ساخته اند.

صفحه اصلی AVP محلی است که در آن می توانید تمام ویدئوها‌، فیلم ها و سریال هایتان را در پوشه هایی جداگانه مشاهده کنید. این صفحه دسترسی به محتوای حافظه را بسیار آسان کرده، و خوشبختانه در نسخه دسکتاپ می توان از طریق یک درگ و دراپ ساده فایل های جدید را به آن اضافه و در همین قسمت مدیریت کرد.

رابط کاربری AVP را می توان شخصی سازی کرد، البته با امکاناتی محدود. اگر فونت به کار رفته در رابط کاربری را دوست نداشتید، از طریق بخش تنظیمات می توانید تغییرش داده و حتی اندازه نوشته ها را به دلخواه خودتان تعیین کنید. با این وجود هنوز جای گزینه ای همچون تغییر پوسته و پس زمینه در AVP به شدت احساس می شود.

اگر با خواندن این امکانات هنوز هم برای استفاده از AVP قانع نشده اید، شاید دانستن این موضوع که اپلیکیشن از استریم زنده کانال های تلویزیونی پشتیبانی می کند بتواند نظرتان را برگرداند. در حال حاضر AVP بیست و هشت کانال تلویزیونی ایرانی را به طور اینترنتی استریم می کند، تا با داشتن آن هر زمان که بخواهید قادر به تماشای برنامه های محبوبتان باشید.

AVP به طور رایگان در ویندوزاستور منتشر شده و علیرغم مشکلاتی که در رابط کاربری اش دارد، محصولی است که می توان برای تماشای ویدئوها رویش حساب باز کرد. توصیه می کنیم حتما آن را دانلود کرده و تجربه کنید.

AVP

AVP

سازنده: ParseDev Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز 10 حجم: 6.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohammad_najjari
    mohammad_najjari | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ? ?

  • amir212
    amir212 | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    باعث چه جانی شده برای وینفون؟
    که فروش وینفون از 1100 هم کمتره؟!:))))

مطالب پیشنهادی