ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

موتورولا در حال توسعه موبایلی پنج اینچی با نام رمز Affinity است

تاکنون شایعات متعددی در رابطه با موبایل های Moto G4 و G4 Plus در وب منتشر می شد که حکایت از ورود آنها به بازار در سال جاری میلادی داشتند. اما امروز خبر تازه ای ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

تاکنون شایعات متعددی در رابطه با موبایل های Moto G4 و G4 Plus در وب منتشر می شد که حکایت از ورود آنها به بازار در سال جاری میلادی داشتند. اما امروز خبر تازه ای به بیرون درز پیدا کرده و اعلام داشته که Moto E جدیدی برای انجام آزمایشات R&D به کشور هند وارد شده است که با اسم رمز “Affinity” در سایت وارادات Zauba لیست شده است. در این فهرست موبایل مذکور 5 اینچی اعلام شده و گمانه زنی می گردد که جایگزین Moto E  قبلی باشد.

Moto E کوچک ترین تلفن هوشمند موتورولا محسوب می گردد که قیمت بسیار ارزانی نیز دارد. بد نیست بدانید که قیمت کنونی این دستگاه فقط 77 دلار است. البته این مبلغ با توجه به امکانات تغییر کرده به 129 دلار نیز می رسد. اما گویا نمونه جدیدی که برای انجام تست های تحقیق و توسعه به هند ارسال شده حدود 102 دلار قیمت دارد.

با این تفاسیر اینگونه به نظر می رسد که موتورولا در ماه های آتی آپدیت های تازه ای برای اسمارت فون های خود خواهد داشت زیرا قرار است در آینده نزدیک از Moto G ،Moto X و Moto E  جدید رونمائی کند.

جا دارد اشاره کنیم که شرکت مورد بحث تقریبا همیشه پیش از معرفی محصول نهائی، چندین نسخه آزمایشی از آنها ساخته و توسط شرکت های بیرونی بررسی می کند تا دست آخر بهترینشان را به عنوان طرح نهایی به مرحله تولید برساند. از این رو احتمالا نمونه ای که به هند فرستاده شده شاید نمونه اولیه و آزمایشی باشد و هرگز به مرحله تولید نرسیده و در همان مرحله تست باقی بماند.

موتورولا خودش در رابطه با این محصول هیچ صحبتی نکرده و بنابراین اطلاعاتی در مورد زمان عرضه یا قیمت واقعی نسخه جدید Moto E در دست نیست.

moto-affinity-zauba-800x116

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی