ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

نام «ساندار پیچای» در فهرست صد شخصیت اثر گذار سال به انتخاب مجله تایم قرار گرفت

نام «ساندار پیچای»، مدیرعامل وقت گوگل، که از تابستان سال گذشته این سمت را عهده دار شده در میان صد شخصیت اثر گذار سال به انتخاب مجله تایم قرار گرفته است؛ ناگفته نماند که آقای ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

نام «ساندار پیچای»، مدیرعامل وقت گوگل، که از تابستان سال گذشته این سمت را عهده دار شده در میان صد شخصیت اثر گذار سال به انتخاب مجله تایم قرار گرفته است؛ ناگفته نماند که آقای پیچای پیش از این نیز ریاست واحد های اندروید و کروم را در کمپانی ساکن مانتین ویو در دست داشته.

در فهرستی که در بالا به آن پرداختیم اسامی دیگر مدیران بزرگ دنیای تکنولوژی، همچون مارک زاکربرگ از فیس بوک، تیم کوک از اپل و بنیانگذار آکیلس، پالمر لاکی، نیز به چشم می خورند و البته برخی از رهبران، هنرپیشگان، کارآفرینان و... مطرح جهان نیز حضور دارند.

در همین راستا «Bill Nye»، از مجریان برجسته برنامه های علمی شاخص تلویزیونی، یادداشتی را به رشته ی تحریر درآورده و در آن سعی کرده به همگان یادآوری کند پیچای چگونه در منطقه ای فقیر نشین از هند متولد شده، توانسته مسیر موفقیت را طی نماید و در راس یکی از برترین شرکت های حوزه ی تکنولوژی قرار گیرد. آقای Nye می نویسد:

«پیچای در تغییر جهان نقش داشته است. او از تابستان گذشته مدیرعامل گوگل شده. می توانید نگاهی به گذشته اش بیاندازید، منظورم این است که در مورد او در گوگل جستجو نمایید. وی یکی از سران واحد توسعه ی گوگل درایو نیز بوده؛ یکی از اصلی ترین خدمات کلاود در جهان امروزی. در پیشرفت بسیاری از محصولاتی که اکنون از آنها استفاده می نماییم همانند گوگل کروم، جی میل و تلفن های هوشمند اندرویدی نیز پیچای نقش بزرگی را ایفا کرده. به یاد بیاورید بسیاری از ما بدون گوگل مپس نمی توانیم تشخیص دهیم به کدام سمت می بایست برویم و در خیابان سردرگم باقی خواهیم ماند. او زاده ی "Chennai" هندوستان است و در خانواده ای به شدت فقیر به دنیا آمده. علاقه ی پیچای به اعداد و ریاضیات اولین بار وقتی کشف می شود که خانواده اش اولین تلفن خود، یکی از مدل هایی که دارای شماره گیر چرخان است را خریداری کردند. حال با خود بنگرید پیچای در کجا ایستاده و چه تغییرات بزرگی را پدید آورده.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amir212
    amir212 | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    جالب اینجاست که اسم مدیرعامل مایکروسافت پارسال توی لیست بوده و امسال نیست!:((

  • BVB
    BVB | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    بند دوم نوشتین «در فهرستی که در بالا به آن پرداختیم» کجا بهش پرداختین؟؟؟

مطالب پیشنهادی