ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرفس فون مایکروسافت از چیپست اسنپدراگون 830 و 8 گیگابایت رم بهره خواهد برد [شایعه]

چند ماه پیش در خبرها خواندید که اسنپدراگون 830 (با اسم رمز MSM 8998) از 8 گیگابایت رم پشتیبانی خواهد کرد و چند وقت بعد از انتشار این خبر، مایکروسافت لیستی از چیپست های پشتیبانی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

چند ماه پیش در خبرها خواندید که اسنپدراگون 830 (با اسم رمز MSM 8998) از 8 گیگابایت رم پشتیبانی خواهد کرد و چند وقت بعد از انتشار این خبر، مایکروسافت لیستی از چیپست های پشتیبانی شونده توسط ویندوز 10 موبایل را ارائه نمود که نام MSM 8998 هم در آن به چشم می خورد.

همانطور که تایید می کنید غول نرم افزاری پول زیادی را صرف تبلیغ لومیا 950 و مدل 950 اکس ال نمی کند (حتی شب گذشته اعلام نمود که خریداران این دو دستگاه می توانند در ازای پرداخت پول بابت یکی، یکی دیگر را هم هدیه بگیرند). با توجه به همین مساله احتمال می رود وجود سرفس فون که مدتهاست شایعه معرفی آن مطرح می شود صحت داشته باشد و این تلفن هوشمند نیز دست بر قضا جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام را در دل خود جای داده باشد.

در واقع آنطور که بسیاری از کارشناسان باور دارند، مایکروسافت به احتمال زیاد سه مدل مختلف از سرفس فون را در سال 2017 میلادی عرضه خواهد کرد؛ یکی برای کاربران معمولی، نسخه ای با لیست بلند بالایی از امکانات برای خوره های موبایل و در نهایت هم مدلی برای استفاده در سازمان و کسب و کارها.

طبق شایعات، چیپست اسنپدراگون 830 از هشت گیگابایت رم پشتیبانی خواهد کرد و به همین خاطر به نظر می آید که سرفس فون گزینه ای ایده آل برای استفاده در فعالیت های چند وظیفه ای باشد.

البته لازم است یادآور شویم که کوآلکام هنوز هم که هنوز است اسنپدراگون 830 را معرفی نکرده و مایکروسافت نیز فاش نکرده که آیا ساخت چنین اسمارت فونی را در دستور کار خود دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ..
    .. | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    با این مشخصات هم کاربری رو جذب نمیکنه
    یهتره سیستم عاملشو کامل کنه

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    مشکل ویندوز فون سخت افزار نیست و هرچقدر سخت افزهرش هم قوی باشه باز کاربرارو نمیتونه تشویق به خریدش کنه.

  • Mehrdad
    Mehrdad | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ایول. واقعا منتظرم ببینم با چه طراحی ساخته میشه

مطالب پیشنهادی