ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت LeEco قصد دارد امسال 15 میلیون تلفن هوشمند به فروش برساند

کمپانی چینی LeEco چند روز پیش طی یک کنفرانس خبری از محصولات تازه ای رونمائی نمود که شامل سه اسمارت فون، دو تلویزیون هوشمند، یک هدست واقعیت مجازی و یک نمونه آزمایشی و اولیه از ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

کمپانی چینی LeEco چند روز پیش طی یک کنفرانس خبری از محصولات تازه ای رونمائی نمود که شامل سه اسمارت فون، دو تلویزیون هوشمند، یک هدست واقعیت مجازی و یک نمونه آزمایشی و اولیه از ماشین الکتریکی بودند.

در میان آنها مهم ترینشان موبایل های Le 2، Le 2 Pro و Le Max 2 بودند که جایگزین تلفن های هوشمندی محسوب می گردند که این شرکت در آوریل سال پیش معرفی کرده بود. هر سه این دیوایس ها با اینکه امکانات بسیار خوبی داشته و حتی نسخه های پرو و مکس 2 جزو پرچمدارهای این کمپانی دسته بندی می شوند، اما قیمت کاملا منصفانه ای نیز برایشان در نظر گرفته شده که بدون شک مورد توجه کاربران زیادی قرار خواهد گرفت.

محصولات سال پیش LeEco اولین تلاش های این شرکت برای حضور در بازار موبایل به شمار می رفت اما این نقطه آغاز به کار کمپانی یاد شده نبود و پیش از آن نیز به واسطه فعالیت در حوزه استریم ویدئو، یک برند شناخته شده در چین محسوب می گشت.

همچنین جالب است بدانید که این کمپانی در عرض 7 ماه توانست 4 میلیون تلفن هوشمند بفروشد که موفقیت بزرگی برای آن به شمار می رفت زیرا خودشان میزان فروش اسمارت فون هایشان را در سال اول فقط 3 میلیون دستگاه تخمین زده بودند.

اکنون این شرکت اشتیاقش برای موفقیت بیشتر شده و از این رو چشم اندازی که برای سال جاری خود تعیین نموده، روی فروش 15 میلیون دستگاه تلفن هوشمند استوار است.

جا دارد اشاره کنیم که محصولات LeEco هنوز قابلیت ارسال به سراسر دنیا را ندارند اما این شرکت در تلاش برای توسعه بازارهای تحت پوشش خود است و در نظر دارد به زودی آمریکا را به لیست دریافت کننده های اسمارت فون های برند خود اضافه نماید.

گمانه زنی می گردد که موبایل های Le2 ،Le 2 Pro و Le Max 2 فروش خوبی برای شرکت مورد بحث رقم بزنند زیرا با قیمت های حدودی 170 دلار برای Le2 و 215 دلار برای نسخه پرو و 232 دلار برای مکس 2 عرضه خواهند شد.

دو موبایل آخر با بدنه فلزی، چیپست اسنپدراگون 820 و دوربین اصلی 21 مگاپیکسل همراه خواهند بود و همچنین گفته می شود که میزان رم Max 2 شش گیگابایت و Le 2 Pro چهار گیگابایت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • BVB
    BVB | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اینا چه مرگشونه گوشی‌ای با این قیمت رو نمیفرستن بازارای دیگه :-/ بدون شک همه رو باهاش درو میکنه خصوصا توی ایران

مطالب پیشنهادی