ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری سامسونگ و جواهرساز سوئیسی برای ساخت نسخه لوکس از Gear S3

آیا تاکنون نام برند جواهرات de Grisogono به گوشتان خورده؟ اگر فکر می کنید یک بار نامش را شنیده اید شاید برای این است که این کمپانی در ماه گذشته الماس های گران قیمتی را ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

آیا تاکنون نام برند جواهرات de Grisogono به گوشتان خورده؟ اگر فکر می کنید یک بار نامش را شنیده اید شاید برای این است که این کمپانی در ماه گذشته الماس های گران قیمتی را روی ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ سوار کرده و این دو شرکت با همکاری یکدیگر یک نسخه ویژه از این ساعت هوشمند را روانه بازار نموده اند.

در همین راستا، امروز خبرگزاری The Korea Herald گزارش نموده که این شرکت جواهرسازی امسال دوباره با غول تکنولوژی کره ای همکاری کرده و در نتیجه آن یک نسخه سوپرلوکس از Gear S3 در تعداد محدود تولید و روانه بازار خواهند نمود.

از آنجا که Gear S2 در آگوست سال 2015 معرفی شد، گمان می رود که نسخه اس 3 از این اسمارت واچ نیز در همان حوالی، یعنی اواخر تابستان امسال رونمائی گردد. همچنین، خبرگزاری یاد شده گفته که de Grisogono در کنفرانس Conde Nast Luxury بیان داشته که آنها اخیرا در حال همکاری با شرکت سامسونگ برای توسعه نسل آتی اسمارت واچ این شرکت هستند. این خبر نشان می دهد که تقاضا برای خرید اینگونه ساعت ها زیاد بوده که دو شرکت یاد شده قرار است دوباره با هم وارد همکاری شوند.

بد نیست بدانید که نسخه ویژه Gear S2 با قیمت 15 هزار دلار در سراسر دنیا به فروش می رسید. البته باید اشاره کرد که تولید گجت های پوشیدنی لوکس و گران قیمت به شرکت کره ای مورد بحث محدود نمی شود و اپل نیز با برندهای مشهوری همانند هرمس بندهای ویژه ای برای اپل واچ خود تولید و عرضه کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amir212
    amir212 | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ساعت هوشمند با فلسفه ساعت های لوکس و گرون قیمت متضاده
    اصلا به هم نمیان

مطالب پیشنهادی