ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار Word Flow برای ایفون
نرم افزار و اپلیکیشن

مایکروسافت کیبورد کارآمد Word Flow را برای کاربران iOS عرضه کرد [تماشا کنید]

مایکروسافت از امروز کیبورد پیش فرض و کارآمد ویندوز فون موسوم به Word Flow را برای کاربران آیفون های اپل عرضه کرده است. همانند پلتفرم موبایلی اهالی ردموند، در اینجا هم شما می توانید با تپ ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

مایکروسافت از امروز کیبورد پیش فرض و کارآمد ویندوز فون موسوم به Word Flow را برای کاربران آیفون های اپل عرضه کرده است. همانند پلتفرم موبایلی اهالی ردموند، در اینجا هم شما می توانید با تپ کردن و کشیدن انگشت روی حروف کلمات مورد نظر خود را تایپ کنید و سیستم پیش بینی هوشمند لغات برای تایپ سریع تر یاری تان خواهد کرد.

گرچه مایکروسافت فعلاً نسخه تحت iOS اپلیکیشن Word Flow را به صورت بتا عرضه نموده، اما به نظر می رسد تمام کاربران اپ استور در آمریکا می توانند این نسخه را به رایگان دریافت نمایند.

این نسخه با آن که در مرحله بتا قرار دارد، اما نسبت به نمونه ویندوز موبایلی اش از برخی ویژگی های بیشتر برخوردار است؛ شما می توانید تصویر پس زمینه صفحه کلید را به انتخاب خود تغییر داده و از حالت تایپ یک دستی نیز بهره ببرید. همین طور که در ویدیو ادامه مطلب می بینید، در این حالت دکمه ها به گوشه صفحه منتقل شده و چینش قوسی شکلی به خود می گیرند تا بتوانید به راحتی با یک انگشت روی حروف تپ و یا سئوایپ کنید. چنین قابلیتی در آیفون های سری Plus که نمایشگری بزرگ تر دارند، مسلماً مفید خواهد بود.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">

نکته جالب این که Word Flow اولین کیبوردی نیست که مایکروسافت برای آیفون ها عرضه می کند. این غول سخت افزاری چندی پیش نیز اپی تحت عنوان hub keyboard را در اپ استور منتشر کرده بود. اپلیکیشن فوق به کاربران امکان می دهد که به طور مستقیم از طریق صفحه کلید به فایل ها و شماره های ذخیره شده در دفتر تلفن موبایل خود دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این ردموندی ها در ماه فوریه نیز اپلیکیشن محبوب Swiftkey را به مالکیت خود در آوردند و بر همین اساس انتظار می رود به مرور قابلیت های متنوعی را در قالب اپلیکیشن های کیبورد مختلف برای کاربران پلتفرم های اندورید و iOS ارائه نمایند. ضمناً به نظر می رسد عرضه اپلیکیشن ویندوز موبایلی Word Flow برای دارندگان اسمارت فون های اپلی نیز در همین راستا باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sadegh
    sadegh | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    سلام میشه بگید کی برای اندروید میاد؟؟؟

مطالب پیشنهادی