ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل برای پرورش استعداد کارکنانش یک مرکز رشد ایده داخلی راه می اندازد

گوگل در نظر دارد نوابع و استعدادهای خود را مورد حمایت ویژه قرار دهد و آنطور که در سایت The Information آمده است، این شرکت تلاش دارد نوعی مرکز رشد استارتاپ را راه اندازی کند. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

گوگل در نظر دارد نوابع و استعدادهای خود را مورد حمایت ویژه قرار دهد و آنطور که در سایت The Information آمده است، این شرکت تلاش دارد نوعی مرکز رشد استارتاپ را راه اندازی کند.

این مرکز که به صورت داخلی «محدوده 120» خوانده می شود قرار است فرصتی را برای کارکنان صاحب فکر این شرکت و تیم های تحت سرپرستی آنها به وجود بیاورد تا ایده های خود را با حمایت گوگل و بودجه ای که این شرکت به عنوان یک سرمایه گذار در اختیارشان قرار می دهد، رشد دهند.

دان هریسون و بردلی هورویتز که از مدیران عالی رتبه گوگل هستند، قرار است سرپرستی این مرکز رشد را بر عهده بگیرند. در حال حاضر جزئیات اندکی در مورد این طرح در دسترس است اما منابع آگاه خبر داده اند که تیم های علاقمند می توانند بعد از تدوین پلن کاری خود به صورت تمام وقت در داخل این مرکز فعایت نمایند. بعداز چند ماه (که دقیقا میزان آن مشخص نشده) تیم ها می توانند به صورت کاملا مستقل و به عنوان یک شرکت مجزا به فعالیت شان ادامه دهند.

براساس گزارش سایت The Information غول جستجوگر امیدوار است که این مرکز رشد جریانی از استعدادها را به سمت شرکت های دیگر روانه کند. برای مثال این شرکت، چندی پیش رجینا داگن را از دست داد؛ مدیر قدرتمندی که قبلا سکان هدایت گروه تکنولوژی ها و پروژه های پیشرفته گوگل را در اختیار داشت و جذب فیسبوک شد.

بااین همه، اینکه گوگل تا چه اندازه می تواند در اجرای ایده خود که همانا پرورش استعداد و حمایت از آنها در این راستاست موفق ظاهر شود مساله ایست که تصمیم گیری در مورد آن به زمان نیاز دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • peyman
    peyman | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    گوگل بهترین نوابغ رو داره

مطالب پیشنهادی