ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی چند نام تجاری تازه از سری اکس را در کره جنوبی به ثبت رساند

سال 2016 تا به اینجا برای الجی بسیار پر مشغله بوده است؛ این شرکت چندی پیش پرچمدار تازه اش به نام G5 را معرفی کرد و از خانواده اکسسوری اختصاصی آن پرده برداشت که لقب ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

سال 2016 تا به اینجا برای الجی بسیار پر مشغله بوده است؛ این شرکت چندی پیش پرچمدار تازه اش به نام G5 را معرفی کرد و از خانواده اکسسوری اختصاصی آن پرده برداشت که لقب «دوستان» را بر آنها نهاده بود. موبایل های مقرون به صرفه سری «اکس» و «K» نیز همین امسال معرفی شدند و حالا ظاهرا وظیفه بعدی اش آن است که خانواده اکس را توسعه دهد و چهار محصول دیگر به نام های X Suit، X Skin، X Classic و X Slim را به این خانواده بیافزاید.

شرکت مورد بحث این نام ها را اواخر هفته گذشته در کره جنوبی به ثبت رساند و این یعنی تا معرفی رسمی دستگاه های یاد شده زمان زیادی باقی نمانده است. لازم است اشاره نماییم که غیر از این اسامی اطلاعات دیگری در خصوص این گجت ها در دست نیست اما آنطور که از روی اسامی می توان حدس زد، ظاهرا باید منتظر ارائه محصولاتی با طراحی، اندازه و خصوصیات متنوع باشیم. نکته جالب دیگر اینکه حتی ممکن است برخی از این محصولات اصلا موبایل نباشند و صرفا اسامی انتخاب شده این شرکت برای اکسسوری های تازه اش باشند.

تلفن های هوشمند سری اکس ال جی تا اینجای کار مدل های LG X Screen و LG X Cam را در بر می گیرند که می توانید تصویر مربوط به آنها را در عکس شاخص مطلب مشاهده نمایید. این دو موبایل در جریان کنگره جهانی موبایل امسال رونمایی شدند و پس از آن نخست به بازار کره و سپس دیگر بازارهای کلیدی دنیا عرضه گردیدند که مواردی چون اروپا، آمریکای لاتین و آسیا را در بر می گیرد.

البته بهتر است اشاره کنیم که فعلا این شرکت محصولات یاد شده را به بازار آمریکای شمالی عرضه نکرده است. اکس اسکرین و اکس کم دو  تلفن هوشمند میان رده هستند که برخی امکانات کلیدی پرچمداران الجی را در خود جای داده اند و با قیمت معقول تری به فروش می روند؛ برای نمونه اکس اسکرین نمایشگر موبایل وی 10 را به ارث برده و دوربین دوگانه جی 5 هم در اکس کم تعبیه شده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی