ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با اپ اندرویدی Radon می توان لینک ها را از طریق امواج فراصوت به اشتراک گذاشت

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مدام به دوستان تان اپلیکیشن های جدید و ویدئوهای جالب پیشنهاد می کنید، قطعا به ابزاری نیاز دارید تا لینک های مربوط به آنها را با بیشترین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مدام به دوستان تان اپلیکیشن های جدید و ویدئوهای جالب پیشنهاد می کنید، قطعا به ابزاری نیاز دارید تا لینک های مربوط به آنها را با بیشترین سرعت ممکنه به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن اندرویدی Radon دقیقا همین کار را انجام می دهد. کافیست نصبش کنید تا آیکن آن را در فهرست تنظیمات اشتراک گذاری اندروید شاهد باشید. پس از انجام این کار، حالا می توانید لینک ها را مستقیما با دیگر افراد به اشتراک بگذارید؛ فرقی هم نمی کند که از یک مرورگر این کار را انجام بدهید یا از حساب کاربری Reddit تان.

دیگر افراد برای این که بتوانند لینک های شما را دریافت کنند، اولا باید Radon را نصب کرده باشند و ثانیا در نزدیکی شما قرار بگیرند. با رعایت این دو شرط، ابدا احتیاجی به اتصال وای فای یا NFC برای رد و بدل شدن لینک ها نیست، چرا که آنها از طریق امواج فراصوت منتشر شده توسط اسمارت فون های شما نقل و انتقال می یابند. نکته بسیار خوب در مورد Radon این است که با کمک آن می توانید یک لینک را از همین طریق به طور همزمان به چند دستگاه مختلف بفرستید.

Radon برای انجام این وظیفه ترکیبی از بلوتوث، وای فای و امواج فراصوتی راه نزدیک را به خدمت می گیرد که توسعه دهندگان با استفاده از API ویژه گوگل تحت عنوان Google's Nearby می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

البته لازم به ذکر است که Radon از این طریق قادر به رد و بدل کردن عکس و ویدئو نیست. اما برای جابجایی فایل های کوچکی همچون لینک و نوشته های کوتاه می تواند بسیار سریع تر و مقرون به صرفه تر از روش های متداول پیام رسانی ظاهر شود.

Radon - Share using Ultrasound

Radon - Share using Ultrasound

سازنده: Nam Nghiem قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • کامران
    کامران | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    از آقای امین بیگ زاده تشکر میکنم عجب چیز خفنیه

  • Mehrdad
    Mehrdad | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    دور و زمونه این چیزا با این مشقت بسر رسیده. دیگه الان کسی هست که لینک رو با تلگرام یا واتساپ یا ... به اشتراک نگذاره؟؟ تازه نیازی هم نیست که به هم نزدیک باشیم. چند ثانیه هم بیشتر طول نمیکشه. مگر د ر یک دفتر خبرنگاری بدرد بخوره

مطالب پیشنهادی