ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

توئیتر امکان گزارش چند توئیت نامناسب به صورت همزمان را امکان پذیر کرد

تا به امروز روند گزارش نمودن شناسه های کاربری مزاحم و بد رفتار در توئیتر دردسرهای زیادی داشت و چندان موثر هم واقع نمی شد. ضمنا ناگفته نماند تا کنون می بایست هر یک از ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

تا به امروز روند گزارش نمودن شناسه های کاربری مزاحم و بد رفتار در توئیتر دردسرهای زیادی داشت و چندان موثر هم واقع نمی شد. ضمنا ناگفته نماند تا کنون می بایست هر یک از توییت های ناشایاست و نامناسب را به صورت جداگانه گزارش می کردید.

اما اکنون بالاخره توئیتر به کاربران خود اجازه می دهد تا اکانت های مزاحم را به واسطه ضمیمه کردن چندین توئیت به طور همزمان به این شرکت معرفی کنند.

در این راستا یکی از مهندسان این شبکه اجتماعی به نام Hao Tang نیز بیان داشته که: «چنین کاری نه تنها به سرعت کار افراد می افزاید، بلکه به ما نیز کمک می کند تا از توسعه بیشتر مزاحمت ها پیشگیری نموده و بتوانیم مشکلات را دقیق تر بررسی کرده و راهکارهای مناسب تری پیدا کنیم».

بیشتر از یک سال پیش مدیر سابق توئیتر یعنی Dick Costolo  در مورد این مشکل به کارمندان خود هشدار داده بود. این دقیقا همان مساله ای بود که مانع از رشد این شبکه می گشت. به همین منظور، راهکارهای زیادی برای رفع این اشکال اجرائی شد که ا زجمله می توان به استخدام نیروی کار بیشتر یا اضافه نمودن ابزارهای گزارشی جدید اشاره کرد.

اما تقریبا هیچ کدام موثر واقع نمی شدند و کمترین پیشرفتی در این مسیر مشاهده نمی گشت تا اینکه در مرتبه آخر، توئیتر روی اصلاح وضعیت امنیت دست گذاشته و قوانین سایت خود را تغییر داد.

آپدیت امروز با اینکه بسیار اساسی و بنیادی به نظر می رسد اما باید منتظر ماند و دید که آیا تاثیر لازمه را داشته یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی