ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل موزیک اکنون ۱۳ میلیون مشترک دارد

ساعاتی پیش مدیر عامل اپل، آقای تیم کوک در خلال کنفرانس ارائه آمارهای مالی این شرکت از سه ماهه نخست سال ۲۰۱۶، بیان کرد که تعداد مشترکین سرویس اپل موزیک به ۱۳ میلیون نفر رسیده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

ساعاتی پیش مدیر عامل اپل، آقای تیم کوک در خلال کنفرانس ارائه آمارهای مالی این شرکت از سه ماهه نخست سال ۲۰۱۶، بیان کرد که تعداد مشترکین سرویس اپل موزیک به ۱۳ میلیون نفر رسیده است. لازم به ذکر است که در سه ماهه قبلی، تعداد کاربرانی که برای استفاده از اپل موزیک هزینه پرداخت می کردند، ۱۱ میلیون نفر بود که در سه ماه گذشته ۲ میلیون مشترک به آنها افزوده شده است.

شکی وجود ندارد که سیاست کاری اپل موزیک تقریبا بی تمایز از سرویس های مشابه، مخصوصا «اسپاتیفای» است و حالا، پس از گذشت ۱۰ ماه از تولد اپل موزیک، می توان دید که این پلتفرم راهی را پیموده و رشدی را تجربه کرده که اسپاتیفای تقریبا در ۸ سال به آن رسیده است.

البته می توان عینک بدبینی را هم بر چشم نهاد و به مسئله، به گونه ای دیگر نگریست: اپل خودش اذعان دارد که اکنون یک میلیارد گجت مبتی بر پلتفرم iOS در سراسر کره خاکی فعال هستند. با توجه به همین مسئله، انتظارات از پیشرفت پلتفرم موسیقیایی اپل بسیار بیشتر از این ها بود. در این میان اپل حتی از برخی گروه های موسیقی استفاده کرد و بعضی آلبوم های آنها را به شکل اختصاصی در اپل موزیک ارائه داد تا در نهایت روند افزایش مشترکین این پلتفرم را سرعت بخشد.

از سوی دیگر، اپل موزیک همانی است که ۱۰ ماه پیش بود و در این بین، اپل به جز رفع باگ های مختصر، بروز رسانی ویژه ای برایش ارائه نداده و قابلیت خاصی به آن اضافه نکرده است. باید دید در WWDC 2016، شرکت مورد بحث طرح ویژه ای برای سرویس استریم موسیقی خود خواهد داشت یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی