ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل Oppo Find 9 در نیمه تابستان با نمایشگر 4K رونمائی خواهد شد [شایعه]

Oppo یکی از بزرگ ترین تولیدکننده های موبایل در کشور چین محسوب می گردد. این کمپانی در سال گذشته میلادی حدود 50 میلیون اسمارت فون به فروش رسانده که از محبوبیت محصولاتش حکایت دارد. یکی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

Oppo یکی از بزرگ ترین تولیدکننده های موبایل در کشور چین محسوب می گردد. این کمپانی در سال گذشته میلادی حدود 50 میلیون اسمارت فون به فروش رسانده که از محبوبیت محصولاتش حکایت دارد.

یکی از پرچمداران کمپانی مورد بحث، Find 7 بود که در سال 2014 میلادی با صفحه نمایش 5.5 اینچی روانه بازار گشت و ویژگی های قابل توجهی در خود داشت. انتظار می رفت اوپو جانشین این دستگاه را در سال 2015 معرفی نماید اما این اتفاق روی نداد و بر اساس شایعات جدیدی که در سرزمین اژدهای سرخ منتشر شده، Find 9 در ماه ژوئن (نیمه تابستان) با نمایشگری با رزولوشن 4K معرفی و جانشین فایند 7 خواهد شد.

همچنین گفته می شود که این دیوایس با چیپست 4 هسته ای و 64 بیتی اسنپدراگون 820، شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. بعلاوه شایعه شده که این موبایل در دو نسخه، یکی با نمایشگر 4K و دیگری با پنل خمیده روانه بازار خواهد شد و انتظار می رود لرزشگیر تصویری به نام Smart Sensor نیز در خود داشته باشد تا موجب بهبود بیشتر عملکرد دوربین بشود.

از دیگر مشخصه های منتسب به Find 9 می توان به تکنولوژی شارژ VOOC Flash اشاره کرد که باتری 2500 میلی آمپر ساعتی دستگاه را در عرض 15 دقیقه به طور کامل شارژ می نماید.

تاکنون شایعات زیادی در رابطه با Oppo Find 9 وجود داشته اما هیچ کدام به این صورت در مورد مشخصات این دیوایس ننوشته بودند. این موبایل با بدنه فلزی و با قیمت حدود 616 دلاری روانه بازار خواهد شد. برای دانستن اینکه آیا موارد یاد شده واقعیت خواهند داشت یا خیر، باید با تاریخ اعلام شده صبر کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ارمین
    ارمین | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    واقعا معرکه هستش ایول داره.
    والا دیگه سامسونگ نمیتونه در مقابلش حرفی بزنه مخصوصا اگر این 15دقیقا سوپر شارژش واقعیت داشته باشه معرکه هستش.
    سخت افزارش بالا کیفیت تصویرشم عالی سوپرفست شارژ . دوربین عالی .
    قیمتشم بیاد پایینتر عالی میشه .

مطالب پیشنهادی