ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی HTC با راه اندازی پروژه Vive X، توسعه دهندگان را به ساخت محتوا برای واقعیت مجازی دعوت می کند

طی یک سال گذشته، تکنولوژی واقعیت مجازی مورد استقبال بسیاری قرار گرفته و کمپانی HTC (سازنده هدست Vive) می خواهد از همین ابتدا، موفقیت خود در این حوزه را تضمین نماید. کمپانی تایوانی، صبح امروز ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

طی یک سال گذشته، تکنولوژی واقعیت مجازی مورد استقبال بسیاری قرار گرفته و کمپانی HTC (سازنده هدست Vive) می خواهد از همین ابتدا، موفقیت خود در این حوزه را تضمین نماید. کمپانی تایوانی، صبح امروز از پروژه جدیدی به نام Vive X رونمایی کرد که قرار است روند ورود استارتاپ ها به حوزه واقعیت مجازی را سرعت بخشد. همچنین HTC می گوید تا به این لحظه حدود 100 میلیون دلار روی Vive X سرمایه گذاری شده تا پروژه مذکور کلید بخورد.

HTC ظاهرا برنامه های زیادی برای Vive X دارد و می خواهد با اقداماتی نظیر همکاری با دیگر کمپانی ها، فراهم آوردن تکنولوژی پیشرفته واقعیت مجازی، کمک مالی، آموزش و پشتیبانی از توسعه دهندگان، هدف غایی خود را محقق سازد؛ تایوانی ها امیدوارند که بدین شکل، استارتاپ های بیشتری وارد این حوزه شده و در نهایت، عناوین بیشتری برای هدست واقعیت مجازی Vive توسعه یابد.

خانم شر وانگ (Cher Wang)، مدیر عامل HTC معتقد است:

ما از اینکه قرار است درخشان ترین و خلاق ترین ذهن ها را در Vive X جمع آوری کنیم، بسیار هیجان زده ایم. واقعیت مجازی در حال تغییر جهان است اما برای اینکه بیشترین تاثیر را داشته باشد، نیازمند اکوسیستمی غنی هستیم که راه خود را به بازار بیابد. ما به کمک HTC Vive در تلاش هستیم تا استعدادهای سراسر جهان را به ساخت محتوای جالب ترغیب کرده و کمک کنیم تا آینده این صنعت شکل بگیرد.

شهرهای پکن، تایپه و سان فرانسیسکو اولین مناطقی خواهند بود که پروژه Vive X در آنها آغاز به کار خواهد کرد و در آینده از توسعه دهندگان اقصی نقاط جهان هم پشتیبانی به عمل می آید. توسعه دهندگان در این سه شهر می توانند به طرق مختلف مانند دریافت سرمایه، دریافت فضای کاری و آموزش در رابطه با واقعیت مجازی، روند توسعه عنوانی برای پلتفرم Vive را آغاز نمایند. پروژه Vive X از ماه مه به صورت رسمی در پکن شروع به کار می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی