ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل بندهای سری Mode را برای ساعت های هوشمند مبتنی بر پلتفرم پوشیدنی اندروید عرضه کرد

هم اکنون ساعت های هوشمند متعددی در بازار وجود دارند و پلتفرم پوشیدنی گوگل نیز راه را برای ورود خیلی از شرکت ها به این حوزه باز کرد. حالا ظاهر خبر رسیده که غول جستجو ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

هم اکنون ساعت های هوشمند متعددی در بازار وجود دارند و پلتفرم پوشیدنی گوگل نیز راه را برای ورود خیلی از شرکت ها به این حوزه باز کرد. حالا ظاهر خبر رسیده که غول جستجو تلاش دارد اندکی پای را از پشتیبانی نرم افزاری این دستگاه ها فراتر نهاده و به حوزه سخت افزار نیز ورود پیدا کنند.

در واقع آنطور که در خبرها آمده این شرکت می خواهد تعویض بند اسمارت واچ های مبتنی بر Android Wear را برای کاربران ساده تر نماید و در همین راستا مجموعه تازه ای بند ساعت به نام Mode را برای آنها ارائه کرده که از قابلیتی به نام «چفت و سوایپ» بهره می برند.

این بندها از همین امروز از طریق سایت های مختلفی نظیر آمازون، بست بای و گوگل استور قابل خریداری هستند و براساس آنچه در تیزر تبلیغاتی منتشر شده در این باره می توان دید، تعویض کردنشان هم خیلی ساده است. برای این منظور صرفا کافی است لغزنده فلزی روی بند را به سمت پایین بکشید، میله فنری را در جایش قرار دهید و سپس لغزنده را آزاد نمایید.

بندهای جدید سری مود گوگل به خاطر مهندسی خوب و کیفیت بالایشان می توانند اسمارت واچ های اندرویدی را هم ردیف با اپل واچ قرار دهند؛ به بیان دیگر هر دوی این پلتفرم ها امکان تعویض سریع بند را فراهم می کنند منتها با این تفاوت که مکانیزم آزادسازی اپل واچ درون بدنه ساعت تعبیه شده است در حالی که سری Mode کاملا مستقل از دستگاه عمل می کند.

این یعنی میتوانید بندهای جدید گوگل را همراه با ساعت های سنتی خود نیز مورد استفاده قرار دهید. با توجه به همین مساله، احتمال می رود که Mode با ساعت هایی که ابعاد غیراستاندارد دارند همخوانی نداشته باشد.

 

این را هم باید اضافه نماییم که شرکت سازنده در نظر دارد ست تازه ای از پین های فنری را هم ارائه نماید که طبق اعلام خودش همخوانی بیشتری با بندهای Mode خواهند داشت و علاوه بر این، قصد دارد ابزار مناسب برای تعبیه کردن این پین ها را هم ارائه نماید.

تا به امروز، تنها شرکتی که چنین بندهایی تولید می کرده Hadley Roma است اما گوگل اظهار داشته، دیگر شرکت های تولید کننده هم می توانند این مکانیزم منحصربفرد آزاد سازی بند را روی محصولاتشان پیاده نمایند که البته این کار منوط به انجام تست های لازم و البته پیروزی از دستورالعمل های برند یاد شده خواهد بود.

بندهای تولید شده توسط Hadley Roma هم در قالب نوع چرمی و هم مدل سیلیکونی به ترتیب با قیمت های 59.55 و 49.99 دلار موجود هستند و خبر خوب اینکه با رنگ های متنوع و اندازه های مختلف (از 16 تا 22 میلیمتری) ساخته شده اند.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • jj
    jj | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    جالب بود

مطالب پیشنهادی