ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی G5 بالاخره به یک منوی مجزا برای دسترسی به اپلیکیشن ها مجهز شد

کمپانی ال جی بالاخره با ارائه گزینه ای جهت فعالسازی یک منوی مستقل برای اپلیکیشن ها، به جار و جنجال های پیرامون سبک چینش اپ ها در پرچمدار جدیدش خاتمه بخشید. جی 5 از همه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

کمپانی ال جی بالاخره با ارائه گزینه ای جهت فعالسازی یک منوی مستقل برای اپلیکیشن ها، به جار و جنجال های پیرامون سبک چینش اپ ها در پرچمدار جدیدش خاتمه بخشید.

جی 5 از همه نظر اسمارت فون منحصر به فردی است؛ از طراحی ماژولار بدنه فلزی اش گرفته تا دوربین دوگانه در عقب و افزونه های قابل تعویضی که می توان به آن متصل کرد. با این حال، خصوصیتی در آن می بینیم که باعث می شود از دیگر اسمارت فون های اندرویدی اندکی متفاوت باشد: پرچمدار جدید ال جی فاقد یک منوی مستقل و جداگانه برای اپلیکیشن هاست.

با توجه به این موضوع، اعتراض کاربران وفادار اندروید به تصمیم ال جی برای حذف منوی اپلیکیشن ها و الگوبرداری از فلسفه طراحی صفحه خانه دستگاه های اپل امر دور از انتظاری نبود.

LG 1

اما ال جی با اقدام اخیرش ثابت کرده که به نظر طرفداران محصولات خود احترام می گذارد. سازنده کره ای قبلا برای افرادی که خواستار منویی مستقل برای اپلیکیشن ها بودند، اپی تحت عنوان LG Home طراحی و در اپ استور SmartWorld منتشر کرده بود. نکته منفی در مورد اپ یادشده این بود که در اصل بر مبنای زبان طراحی UX 4.0 اسمارت فون G4 طراحی شده بود، نه طراحی UX 5.0 مدرن G5.

اما ال جی امروز با ارائه یک بروزرسانی برای اسمارت فون G5، امکان فعالسازی منوی مستقل برای اپلیکیشن ها را در رابط کاربری مدرن UX 5.0 به شکل یک گزینه جدید در بخش تنظیمات در اختیار کاربران قرار داده است که در اسکرین شات منتشر شده ملاحظه می کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • میثم
    میثم | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ادامه نظر قبلیم:
    ولی چرا یکی به طراح رابط کاربر الجی نمیگه مردم ظاهر کارتونی و رنگارنگ و تجملاتی رو نمیپسندن یه ظاهر کارآمد و فلت مثل سنس7 و 8 دوستداشتنی تره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی