ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازی Angry Birds Action برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شد

بدون شک Angry Birds را می توان یکی از شناخته شده ترین فرنچایزهای دوران مدرن موبایل های هوشمند دانست و قرار است تا چند وقت دیگر، انیمیشنی با محوریت پرندگان خشمگین روی پرده نقره ای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

بدون شک Angry Birds را می توان یکی از شناخته شده ترین فرنچایزهای دوران مدرن موبایل های هوشمند دانست و قرار است تا چند وقت دیگر، انیمیشنی با محوریت پرندگان خشمگین روی پرده نقره ای به اکران در بیاید. با توجه به اینکه تا اکران انیمیشن Angry Birds زمان زیادی باقی نمانده، انتظار می رفت که استودیوی Rovio دست به حرکات تبلیغاتی بزرگی بزند و در همین راستا اخیر بازی Angry Birds Action را منتشر نموده است.

برخلاف عناوین قبلی سری بازی Angry Birds، بازی جدید به شکلی کاملا متفاوت دنبال می شود؛ با این حال Rovio سعی کرده تا همچنان هویت فرنچایز خود را حفظ نماید. در Angry Birds Action دیگر چندان خبری از نابود کردن خوک های شرور نیست و پرندگان خشمگین تصمیم گرفته اند با استفاده از قدرت ها و تواناهایی جدید خود، به دنبال آیتم های مختلف بگردند.

در واقع Angry Birds Action را می توان شبیه به یک بازی پینبال دانست که البته در جهان خوش و رنگ و لعاب عناوین نخست Angry Birds جریان دارد. استودیوی Rovio برای آنکه طرفداران بیشتری را به بازی جذب کند، دست به ابتکار جدیدی زده که از آن به نام BirdCodes یاد می شود. BirdCodeها در واقع کدهای خاصی هستند که می توان آنها را به طرق مختلف به دست آورد. برای مثال با خرید ساندویچ های خاصی از رستوران های زنجیره ای مک دونالد، یکی از این کدها در اختیارتان قرار می گیرد که می توان به کمک آن از محتویات اضافه درون-بازی بهره مند شد.

بازی Angry Birds Action به صورت رایگان روی دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه شده و سازندگان هنوز هیچ صحبتی درباره نسخه ویندوزفونی آن به میان نیاورده اند. البته با توجه به اینکه Angry Birds 2 هیچوقت برای ویندوزفون عرضه نشد، بعید است که شاهد انتشار بازی جدید Rovio روی این پلتفرم باشیم.

Angry Birds Action

Angry Birds Action

سازنده: Rovio قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 321 و 379 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali
    ali | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    دوست عزیز اول ف ی ل ت ر ش ک ن رو روشن کن بعد پلی استور رو از تنظیماتclear dataکن بعد برو تو پلی استور مشکل حل میشه

  • کوروش
    کوروش | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    وقتی تو کشور ما نمیشه دانلود کرد بدرد نمیخوره همه ی بازی هایی که دیجیاتو میزاره و معرفی میکنه نمیشه از پلی استور دانلود کرد

مطالب پیشنهادی