ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Mate 9 هوآوی با چیپست کایرین ۹۶۰ طی سال جاری میلادی معرفی خواهد شد [شایعه]

بر طبق گفته های «Pan Jiutang»، یکی از تحلیل گران شناخته شده ی چینی، دور از انتظار نیست که تا پیش از پایان سال جاری میلادی شاهد رونمایی از تلفن هوشمند Mate 9 کمپانی هوآوی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

بر طبق گفته های «Pan Jiutang»، یکی از تحلیل گران شناخته شده ی چینی، دور از انتظار نیست که تا پیش از پایان سال جاری میلادی شاهد رونمایی از تلفن هوشمند Mate 9 کمپانی هوآوی باشیم. ضمناً Jiutang بر این باور است که اسمارت فون یاد شده از چیپست کایرین ۹۶۰ بهره خواهد برد.

وی در ادامه می افزاید، پردازنده سیستم-روی-چیپی که مورد اشاره قرار گرفت بر مبنای فناوری ۱۶ نانومتری توسعه یافته و به نسل آتی هسته های پردازشی ARM موسوم به «Artemis» تجهیز شده است؛ همچنین در چیپست مذکور شاهد حضور یک مودم LTE Cat.12 و پردازنده گرافیکی هشت هسته ای خواهیم بود.

گفتنی است که کمپانی هوآوی به تازگی از تلفن های هوشمند P9 خود با دوربین هایی دوگانه پرده برداشته؛ یکی از دوربین های موجود در این دیوایس تصاویر را به صورت رنگی به ثبت می رساند و دیگری آنها را به شکل مونوکروم می گیرد. در اصل در سیستمی که به آن پرداختیم دوربین سیاه و سفید داده های بیشتری را گردآوری می کند تا با کمک آنها خروجی نهایی کیفیت به مراتب بالاتری پیدا نماید.

حال Jiutang خاطر نشان می سازد، Mate 9 هم از دوربینی مشابه بهره خواهد برد که البته کیفیت سنسورهای آن تا ۲۰ مگاپیکسل ارتقا یافته اند. این تحلیل گر در رابطه با دیگر مشخصه های فنی پرچمدار بعدی چینی ها حرفی به میان نیاورده و البته با توجه به فاصله زمانی که تا معرفی رسمی آن وجود دارد می توانیم منتظر شایعات و لو رفتن ویژگی های اش در آینده ی پیش رو باشیم.

هوآوی قبل از این گفته بود طی سال جاری پرچمدارانی را راهی بازار ایالات متحده خواهد ساخت، حال برخی از منابع خبری گمانه زنی می کنند که اگرچه تا به اکنون انتظار می رفت پی ۹ و پی ۹ پلاس به دست آمریکایی ها برسند شاید برنامه ها تغییر کرده باشند و Mate 9 پرچمدار ویژه ی این مناطق به حساب آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • حمید
    حمید | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    من الان میت سون دارم،خیلی هم ازش راضی ام،هم ظاهر زیبایی داره هم سخت افزار خوبی،دوربینش هم در حد خودش خوبه،ولی میت ایت ، آنچنان چیز خاصی بهش اضاف نشده بود که حاضر بشم هزینه کنم و از میت سونم بگذرم،اگه میت ناین نمایشگر کواد اچ دی استفاده کنه،به دوربینش هم فیلم برداری4K به اصاف تکنولوژی فست شارژ قوی با یه دوربین خوب اضاف کنه،حتما گزینه بعدی منه،اگه نشه میرم سراغ مارک شیائونی،که از نظر نرم افزاری هم پشتیبانی بیشتری از محصولاتش میکنه

  • دانیال
    دانیال | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خدا کنه این یکی بتونه 4kفیلم بگیره
    نرم افزارش بده وگرنه چیزی از بقیه کم نداره

    • BVB
      BVB | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

      آخه 4K واسه چیته اینقد له له میزنی :-/

      • باقر
        باقر | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

        چه وضعه حرف زدنته...مردک بی شعور بی شخصیت...

      • hesam
        hesam | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

        خب به تو چه مردم چی میخوان؟

مطالب پیشنهادی