ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کارگردان Dark Souls 3 در حال ساخت عنوانی جدید و متفاوت است

هیدتاکا میازاکی، کارگردان سری بازی Dark Souls و نیز عناوین Demon's Souls و Bloodborne پیش از این بارها گفته بود که دیگر تمایلی به ساخت سری Souls ندارد و می خواهد که روی فرنچایزی متفاوت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

هیدتاکا میازاکی، کارگردان سری بازی Dark Souls و نیز عناوین Demon's Souls و Bloodborne پیش از این بارها گفته بود که دیگر تمایلی به ساخت سری Souls ندارد و می خواهد که روی فرنچایزی متفاوت کار کند. بعد از موفقیت تبلیغاتی و فروش بسیار عالی Dark Souls 3، این سوال پیش آمد که آیا میازاکی همچنان می خواهد از این سری فاصله گیرد یا خیر.

اما ظاهرا میازاکی کماکان نظر خود را عوض نکرده و اخیرا در مصحبه با وب سایت GNN Gamer گفته که در آینده می توان منتظر بسته های الحاقی برای Dark Souls 3 بود اما فعلا استودیوی From Software برنامه ای برای ساخت نسخه ای دنباله یا اسپین آف از Dark Souls ندارد.در همین راستا باید اضافه کرد که به گفته باندای نامکو، ناشر بازی اولین بسته الحاقی Dark Souls 3 در فصل پاییز عرضه می گردد و انتشار بسته الحاقی دوم به سال 2017 میلادی موکول شده است.

میازاکی گفته «نمی توان به قطع گفت که دیگر هیچ شانسی برای ساخت Dark Souls وجود ندارد» اما در آینده نزدیک نمی توان منتظر آن بود.«اگر پنج سال دیگر یکی از توسعه دهندگان From Software پیش من بیاید و التماس کند که "اجازه بده یک Dark Souls دیگر بسازم"، احتمال این وجود دارد که به همکارانم اجازه دهم تا پروژه ای جدید را آغاز کنند.» باید خاطر نشان کرد که ساخت نسخه دوم Dark Souls هم برعهده میازاکی نبود و لزومی به حضور میازاکی در روند توسعه نیست.

«بنابراین به جای ساخت نسخه دنباله ای دیگر، به نظرم زمان آن رسیده تا به سمتی دیگر گام بردارم. توسعه IP جدیدی هم از همین حالا شروع شده.» البته میازاکی تاکید ورزیده که این IP جدید هیچ شباهتی به سری Souls یا Bloodborne ندارد. وی همچنین به طور قطع ساخت نسخه ای بازسازی شده از Demon Souls را هم  تکذیب کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی