ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تغییر ابعاد تصاویر به صورت دسته ای در اندروید با اپلیکیشن Image Shrink

هر چه دوربین اسمارت فون ها قوی تر می شوند، حجم تصاویر ثبت شده توسط آنها هم بیشتر می شود و مشکل کمبود حافظه نیز حادتر. برای بر نخوردن به این مشکل کارهای مختلفی می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

هر چه دوربین اسمارت فون ها قوی تر می شوند، حجم تصاویر ثبت شده توسط آنها هم بیشتر می شود و مشکل کمبود حافظه نیز حادتر. برای بر نخوردن به این مشکل کارهای مختلفی می توان انجام داد: تصاویر را در فایل های زیپ فشرده کرد، از آنها در فضاهای ابری بک آپ گرفت یا اینکه کمی از ابعادشان کاست تا جای کمتری در حافظه موبایل اشغال کنند.

سیستم عامل اندروید امکان تغییر ابعاد تصاویر را به طور پیش فرض در اختیار کاربرانش قرار نداده، به همین خاطر برای این منظور باید اپلیکیشن های شخص ثالث را به کار بگیرید. Image Shrink که امروز معرفی اش می کنیم می تواند برای این منظور ابزار ایده آلی محسوب شود.

با این اپلیکیشن می توانید تصاویر حجیم گالری تان را برگزیده و سپس ابعادشان را به صورت یکجا تغییر دهید. در نسخه رایگان اپ این کار را می توانید نهایتا برای سه عکس به طور همزمان انجام بدهید، با این حال در صورت خرید نسخه کامل دیگر برای محدودیتی برای انجام این کار نخواهید داشت.

Image Shrink 2

Image Shrink خوشبختانه در عین تغییر ابعاد و کاهش حجم تصاویر، از کیفیت آنها کم نمی کند. با تنظیمات Choose quality اپ می توانید دقیقا برایش تعیین کنید که کیفیت خروجی در چه حد و اندازه ای باشد.

مضاف بر این، داده های Exif، جی پی اس و تاریخ و زمان خروجی ها نیز با این اپلیکیشن قابل ویرایش اند. بنابراین روی Image Shrink به غیر از یک فشرده کننده تصویر، می توانید به عنوان یک Tag Editor مطمئن هم حساب باز کنید.

این اپلیکیشن کاربردی برای استفاده کاملا رایگان است، اما اگر می خواهید برای تغییر ابعاد تصاویر محدودیتی در تعدادشان نداشته باشید، پیشنهاد می کنیم که نسخه کامل و پولی آن را خریداری نمایید.

Image Shrink Lite

Image Shrink Lite

سازنده: Olive Labs قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی