ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی دیسپلی 400 میلیون دلار را صرف راه اندازی خط تولید نمایشگرهای OLED منعطف خواهد کرد

پنل های OLED چندی است که به یکی از داغ ترین موضوعات در صنعت نمایشگر بدل شده اند. با در نظر داشتن اینکه قیمت تولید این پنل ها از انواع LCD کمتر شده و اپل نیز مشتاق ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

پنل های OLED چندی است که به یکی از داغ ترین موضوعات در صنعت نمایشگر بدل شده اند. با در نظر داشتن اینکه قیمت تولید این پنل ها از انواع LCD کمتر شده و اپل نیز مشتاق است که در سال 2017 میلادی، آیفون های تولیدی اش را به این نوع نمایشگر مجهز نماید، جای تعجب نخواهد بود اگر بزرگ ترین نام های این عرصه تصمیم به صرف بودجه های هنگفت در آن بگیرند.

ال جی دیسپلی (از شرکت های تابعه ال جی) یکی از این نام هاست که بعد از احداث کارخانه تولید OLED در Gumi (جنوب شرقی سئول) تصمیم گرفته 395.99 میلیون دلار دیگر را به این حوزه اختصاص دهد و یک خط تولید پنل های منعطف OLED را نیز برای این منظور ایجاد کند.

این شرکت در واقع تلاش دارد تا ضمن حفظ جایگاه خود در بازار نمایشگرهای OLED ویژه موبایل در زمینه تولید تلویزیون های WRGB OLED نیز فعال گردد و در همین راستا سرمایه گذاری مشابه ای را برای ایجاد خط تولید این محصولات انجام داده است.

در حال حاضر ال جی 9 کارخانه تولیدی در کشورهای کره جنوبی، چین و لهستان دارد و با در اختیار داشتن 49 هزار نیروی انسانی آن هم تنها در دفاتر اصلی خود در زمره بزرگ ترین شرکت های دنیا جای دارد.

گزارش اخیر این شرکت از درآمدهایش در سه ماهه نخست سال 2016 میلادی، نشان دهنده افت 99 درصدی سود سال به سالش است که علت این عملکرد ضعیف نیز وارد شدن شرکت های چینی به عرصه رقابت و پایین آمدن تقاضا برای تکنولوژی های ارائه شده توسط آن بود.

ال جی پیش بینی کرده که در سه ماهه دوم امسال به خاطر برگزاری رویدادهای ورزشی در سطح دنیا، با افزایش تک رقمی سود خود روبرو باشد و علاوه بر این فروش محصولات تازه اش نیز بیشتر گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • RZ@
    RZ@ | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    آقا نشین سامسونگ بخدا هزینه ش واستون خیلی زیاد میشششه اینکه ۴۰۰ میلیون دلار قبلا هم شیاومی میخواسته Cpu های Rifle اختصاصی واسه محصولات جدیدش بسازه که اونم خدا میلیون دلار

مطالب پیشنهادی