ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی سه مادربرد جدید LGA2011v3 از سوی GIGABYTE

گیگابایت سه مادربرد جدید رونمایی کرده است و روابط عمومی شرکت «آواژنگ» در همین راستا بیانیه خبری خود را برای دیجیاتو ارسال نموده و به معرفی این سه مادربرد پرداخته است. در ادامه می توانید ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۲:۲۰

گیگابایت سه مادربرد جدید رونمایی کرده است و روابط عمومی شرکت «آواژنگ» در همین راستا بیانیه خبری خود را برای دیجیاتو ارسال نموده و به معرفی این سه مادربرد پرداخته است. در ادامه می توانید بیانیه خبری شرکت آواژنگ برای معرفی محصولات مورد بحث را مطالعه فرمایید.

این سری از مادربرد ها همزمان با پردازنده های Intel Core i7 Broadwell-E عرضه خواهند شد که نام آن ها X99-Designare EX،X99 Phoenix SLI G1 و X99 Ultra Gaming تعیین شده است. ظاهر و نمای این سری از اسلات های M.2 32GB /s گرفته تا اسلات های PCI-E و USB 3.1 تا حد زیادی مشابه بورد های Gigabyte Z170 است.

از ویژگی های خاص این سری می توان به محافظ فلزی اسلات های رم اشاره کرد که باعث استحکام اسلات و کاهش نویز می شود. همچنین این محافظ فلزی می تواند مانع آسیب دیدن قطعات هنگام اسمبل کردن سیستم شود زیرا از قسمت زیر به لاین(GND) مادربود متصل گشته و باعث تخلیه الکتریسیته ساکن بدن از این راه می شود.

1-w1000

X99-Designare EX طرحی متفاوت با پوشش پلاستیکی سفید و آبی دارد. از امکانات این مادربرد ، می توان به پشتیبانی از 5 عدد PCI-Express 3.0 x16 یاد کرد که سه عدد از آنها می توانند در حالت X16 کار کنند. X99-Designare EX همچنین دارای دو عدد کانکتور U.2 است. گیگابایت روی SSD های NVMe با کانکتور U.2 حساب ویژه ای باز کرده است.

2-w1000

X99 Phoenix SLI G1 مادربردی با ظاهری با رنگ های سفید و نارنجی است که مشمول پوشش پلاستیکی زیبایی در قسمت های مختلف برد می شود. این مادربرد از لحاظ امکانات در سطح پایین تری قرار می گیرد و 4 اسلات PCI-Express 3.0 X16 و یک کانکتورU.2 دارد، و البته همراه با  Wi-Fi عرضه خواهد شد.X99 Phoenix SLI G1 بر خلاف Designare  X99 که در سری Ultra Durable قرار می گرفت، در سری G1 Gaming قرار می گیرد. 

3-w1000

مادربرد جدید دیگر X99 Ultra Gaming  است که PCB مشابهی به X99 Phoenix SLI G1 دارد ولی فاقد Wi-Fi است. هر سه برد معرفی شده دارای هشت اسلات رم و LED هایی در قسمت های مختلف هستند که ظاهری بی نظیر به آن ها داده است. این سری از مادربرد ها در قسمت رم بهبود هایی داشته اند و از CPU های جدید Intel Core i7 Broadwell-E پشتیبانی می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی