ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا برای تبلیغ مقاومت نمایشگر Droid Turbo 2 به شکستن پرچمداران رقیب روی آورد [تماشا کنید]

تلفن هوشمند Droid Turbo 2 موتورولا از اوایل پائیز سال گذشته توسط ورایزن وارد بازار گشت و با اینکه اکنون اسمارت فون های بسیار قدرتمندتری نسبت به آن در دسترس کاربران قرار دارند، اما این ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

تلفن هوشمند Droid Turbo 2 موتورولا از اوایل پائیز سال گذشته توسط ورایزن وارد بازار گشت و با اینکه اکنون اسمارت فون های بسیار قدرتمندتری نسبت به آن در دسترس کاربران قرار دارند، اما این دستگاه قابلیتی دارد که هنوز هم پس از این همه مدت آن را یک سر و گردن بالاتر از بقیه قرار داده: «داشتن یک نمایشگر نشکن».

به لطف وجود تکنولوژی ShatterShield، صفحه نمایش 5.4 اینچی دروید توربو 2 با رزولوشن Quad HD به مدت 4 سال در برابر هر نوع ضربه و شکستی از سوی شرکت سازنده اش ضمانت شده است. جا دارد اشاره کنیم که تاکنون تست های سقوط فراوانی در رابطه با این محصول صورت پذیرفته و همه آنها متفق القول نشکن بودن نمایشگر این دستگاه را تائید نموده اند.

موتورولا برای یادآوری «نخستین اسمارت فون جهان با نمایشگر نشکن»، امروز دو ویدئوی تبلیغاتی جدید منتشر نموده و در آن پرچمداران برندهای دیگری را به تصویر کشیده و نشان می دهد که چه راحت هنگام سقوط، نمایشگرشان می شکند.

در نخستین ویدئو موبایل گلکسی اس 7 سامسونگ و در ویدئوی دوم، آیفون 6 اس اپل نشان داده شده که در اثر سقوط آسیب جدی به آنها وارد می شود. البته هیچ اشاره مستقیمی به نام این دستگاه ها صورت نگرفته اما به خوبی قابل تشخیص هستند.

جا دارد اشاره نمائیم که موبایل Droid Turbo 2 اکنون با قیمت 624 دلار به صورت نقدی یا 24 دلار ماهانه (به مدت 24 ماه) توسط ورایزن به فروش می رسد. همچنین بد نیست بدانید که این دستگاه در خارج از کشور آمریکا با نام Moto X Force شناخته و فروخته می گردد.

از شما دعوت می کنیم ویدئوهای تبلیغاتی اشاره شده را در ادامه تماشا نمائید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خیلی با مزه بودن :)

  • سعید
    سعید | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    چه خوب گوشی من چند هفته پیش شکست کلی پول تعویض صفشو دادم کاش از اینا بود :-(

  • Nima
    Nima | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خخخخخخ خیلی باحال بود

مطالب پیشنهادی