ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فکوس خودکار اینفرارد در نوت ۶
تکنولوژی

دوربین گلکسی نوت ۶ احتمالاً مجهز به فوکوس مادون قرمز خواهد بود

هرچه به زمان عرضه فبلت بعدی سامسونگ موسوم به گلکسی نوت ۶ نزدیک می شویم، حجم شایعات و اخبار در مورد این محصول محبوب کره‌ ای افزایش می یابد. تا کنون اطلاعات ریز و درشت زیادی در این خصوص منتشر شده، ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

هرچه به زمان عرضه فبلت بعدی سامسونگ موسوم به گلکسی نوت ۶ نزدیک می شویم، حجم شایعات و اخبار در مورد این محصول محبوب کره‌ ای افزایش می یابد. تا کنون اطلاعات ریز و درشت زیادی در این خصوص منتشر شده، اما خبری که امروز توسط یکی از مهندسین کمپانی سامسونگ منتشر شده، جذابیت ویژه ای دارد. طبق ادعای این فرد، احتمال دارد گلکسی نوت ۶ مجهز به سیستم فوکوس خودکار (Autofocus) اینفرارد باشد، که می تواند فوکوس بسیار سریع تر و دقیق تری را در نور کم محیط و برای سوژه های غیرانسانی فراهم کند.

وبسایت Android Geeks به عنوان یکی از افشا کننده های اخبار داخلی شرکت ها، تلاش نموده تا اطلاعات بیشتر و موثق تری در خصوص دست پرورده جدید کره ای ها به دست بیاورد. وبسایت مذکور در این راه به فردی دست پیدا کرده که مدعیست در یکی از کارخانه های شرکای سامسونگ مشغول به کار است و اطلاعات کامل و دقیقی در مورد نسل جدید این تلفن هوشمند در اختیار دارد. بر اساس گفته های این فرد، سامسونگ در حال تست نمونه های اولیه نوت ۶ مجهز به سیستم فوکوس خودکار مادون قرمز در دوربین اصلی فبلت مورد بحث است.

این تکنولوژی می تواند تا حدود زیادی دقت و سرعت فوکوس خودکار را در عکاسی در نور کم افزایش دهد. ضمن این که دیگر نیازی نیست برای تشخیص سوژه مورد نظر، تنها از روش هایی چون تشخیص چهره، که فقط در مورد سوژه های انسانی کاربرد دارد، استفاده کرد. در سیستم فوکوس مادون قرمز تشخیص سوژه از طریق دریافت بازخوردهای گرمایی ساطع شده از بدن موجود زنده انجام می گیرد.

مهندس سامسونگ همچنین خبر داده که این سیستم جدید، همراه با گشودگی دیافراگمی بسیار بهتر از نمونه های به کار رفته در گلکسی S7 و S7 Edge عرضه خواهد شد؛ البته در حال حاضر این دو محصول سامسونگ از جهت گشادگی لنز نسبت به سایر رقبایشان برتری دارند.

البته همان طور که ذکر شد، کره ای ها در حال انجام تست های خود بر روی یک نمونه اولیه هستند و باید دید آیا این سیستم جدید، کارایی مورد نظر مهندسان کره ای را در شرایط مختلف از خود نشان خواهد داد یا خیر. در هر حال، محصول نهایی هرچه که باشد، می توان انتظار داشت که این فبلت محبوب، مثل هر سال صاحب یکی از باکیفیت ترین دوربین ها در میان رقبایش باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • میثم
    میثم | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    آی گفتین بچه ها.ظاهر جدید و متریال درهین زیبایی.

  • Reza
    Reza | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    آره دیجیاتو باید به اپش توجه بیشتری بکنه چون گوشی بیشتر تو دسترسه تا پی سی و... منم کلا با گوشی چک میکنم

  • safi
    safi | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    دیجاتو 13 پست اخرت کلا یک کامنت هم نداشته
    . سایت خیلی خشک و بیروح شده یه فکری بکنید

    • BVB
      BVB | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

      مقصر اپلیکیشنه ک هنوز آپدیت نشده. قرار بود خیلی زود آپدیت بشه اما ۲ هفته بعده و هنوز خبری نیس ?

      • safi
        safi | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

        اره منم کلا با اپ میام

مطالب پیشنهادی