ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی آپدیت نرم افزاری تازه ای را برای جی 5 و ماژول Cam Plus آن عرضه کرد

شرکت ال جی روز جمعه گذشته آپدیت نرم افزاری تازه ای را برای اسمارت فون ماژولار خود، G5، و ماژول Cam Plus آن ارائه نمود. به لطف این آپدیت، مُد عکسبرداری پیوسته دوربین یا همان Burst ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

شرکت ال جی روز جمعه گذشته آپدیت نرم افزاری تازه ای را برای اسمارت فون ماژولار خود، G5، و ماژول Cam Plus آن ارائه نمود. به لطف این آپدیت، مُد عکسبرداری پیوسته دوربین یا همان Burst Mode سرعت عمل بیشتری پیدا می کند و وقتی ماژول یاد شده را روی شاتر دو مرحله ای دستگاه قرار دهید قابلیت فیلم برداری با نرخ 10 تا 30 فریم بر ثانیه برایتان فراهم می گردد.

در مورد ماژول Cam Plus باید بگوییم که با حجیم تر کردن ابعاد کلی دستگاه، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی خود و دکمه ای که فرایند زوم روی سوژه ها را ساده تر می کند، تجربه ای شبیه به دوربین های DSLR را در اختیار کاربران G5 قرار می دهد. این محصول همانند دیگر دوربین های دیجیتال تک لنز بازتابی دارای یک سیستم فوکوس خودکار لمسی و قفل اکسپوژر است و همانطور که این امکانات معمولا در دوربین های دیجیتالی مستقل یافت می شوند.

به لطف آپدیت نرم افزاری اخیر ال جی، یک منوی اپلیکیشن به صفحه هوم دستگاه اضافه می شود تا کار با اینترفیس جی 5 برای کاربرانش راحت تر گردد. لازم است اضافه نماییم که جدیدترین پرچمدار این شرکت برخلاف نسخه پیشینش فاقد منوی اپلیکیشن ها (App Drawer) بود و در عوض آنها را به صورت صفحه به صفحه نشان می داد.

Chris Yie نایب رئیس و مدیر بازاریابی واحد موبایل ال جی در این باره گفت: هنوز یک ماه هم از زمان عرضه جی 5 نگذشته است با این همه، تلاشمان این بوده که به نظر و خواست مشتریان مان احترام بگذاریم و در همین راستا این آپدیت نرم افزاری را ارائه نمودیم. ما همچنان تلاش داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن به خواست کاربران جی 5 پاسخ دهیم و بهترین تجربه ممکن کاربری را در اختیارشان قرار دهیم.

 

گفتنی است که این شرکت پرچمدار ماژولار خود را ماه قبل در سئول پایتخت کره جنوبی رونمای کرد و آنطور که در گزارشات آمده تا کنون 8 هزار دستگاه از آن به فروش رفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Saafa
    Saafa | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    دمت گرررررم ال جی!

  • farzad37j
    farzad37j | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    آره جیسون استاتهام هم آگهیش رو بازی کرده

مطالب پیشنهادی