ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان جستجوی تصاویر از طریق گرفتن عکس به نسخه iOS اپلیکیشن بینگ اضافه شد

مایکروسافت ساعاتی پیش با بروزرسانی اپلیکیشن بینگ برای iOS، قابلیتی به آن اضافه کرده تا بتوان از طریق تصاویر ثبت شده با دوربین یا عکس های گالری به جستجوی وب پرداخت. کاربران بینگ از این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

مایکروسافت ساعاتی پیش با بروزرسانی اپلیکیشن بینگ برای iOS، قابلیتی به آن اضافه کرده تا بتوان از طریق تصاویر ثبت شده با دوربین یا عکس های گالری به جستجوی وب پرداخت. کاربران بینگ از این پس می توانند تصویری از Camera Roll را برگزیده یا به صورت درون برنامه ای با دوربین از سوژه ای عکس بگیرند تا اپلیکیشن با استفاده از آن به جستجوی تصاویر مشابه در محیط وب بپردازد.

برای هر چه تخصصی تر شدن نتایج جستجو نیز کاربران می توانند پیش از بارگذاری عکس، آن را برش زده و روی شیء خاصی در آن تأکید کنند. مضاف بر این تمام عکس هایی که در نتایج جستجو می بینید هم قابل برش زدن هستند تا بتوان با این کار در جستجو به نتایج جدیدتر و دقیق تری دست پیدا کرد.

Bing-for-iOS

گفتنی است که این قابلیت بینگ، تقریبا به قابلیتی مشابه در موتور جستجوی گوگل با نام Goggles شباهت دارد که متأسفانه مدتی پیش از دسترس دستگاه های مبتنی بر iOS خارج شد. امید می رود که اضافه شدن این قابلیت به اپلیکیشن بینگ، بتواند جای خالی جستجوی تصویری گوگل را برای کاربران آیفون و آیپد پر کند.

علاوه بر قابلیتی که گفتیم، مایکروسافت در این بروزرسانی دو امکان جدید دیگر را نیز به موتور جستجوی بینگ اضافه کرده: یکی امکان جستجوی مسیر و زمان حرکت اتوبوس های شهری در نقشه های آنلاین و دیگری ارسال نوتیفیکیشن برای فیلم های سینمایی مورد علاقه کاربر در زمانی که برای استریم در دسترس قرار گرفته باشند. نسخه iOS اپلیکیشن بینگ را می توانید همین حالا از اپ استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی