ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیم کارت های نسل ۴ همراه اول در سراسر کشور توزیع می شود

همراه اول طی بیانیه ای که نسخه ای از آن را برای دیجیاتو نیز فرستاده است، از عرضه ی سیم کارت های نسل چهارم خود در سرتاسر کشور خبر می دهد. به این ترتیب مشترکین ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

همراه اول طی بیانیه ای که نسخه ای از آن را برای دیجیاتو نیز فرستاده است، از عرضه ی سیم کارت های نسل چهارم خود در سرتاسر کشور خبر می دهد. به این ترتیب مشترکین آن از سرتاسر کشور از این پس می توانند علاوه بر مراکز پیشین، سیم کارت نسل چهارم خود را از طریق یک فروشگاه آنلاین خریداری کنند. لازم به ذکر است همراه اول بزرگ ترین شبکه ی اینترنت نسل سوم کشور را در اختیار دارد و در تلاش است پتانسیل ارائه ی خدمات اینترنت نسل چهارم خود را نیز تقویت کند.

در ادامه می توانید متن کامل این بیانیه را از نظر بگذرانید:

«اپراتور اول تلفن همراه از عرضه ی سیم کارت های نسل ۴ تلفن همراه در سراسر کشور از طریق ۱۱ هزار کانال ”فروش و ارائه خدمات“ خبر داد. به گزارش اداره ی کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، اپراتور اول با توجه به تدوین برنامه ی فشرده ی خود برای تداوم نصب و راه اندازی سریع آنتن های نسل ۴ تلفن همراه (LTE) تا پایان سال، کانال های توزیع سیم کارت نسل ۴ (Usim) خود را که تاکنون فقط در دفاتر منتخب انجام می شد، در سراسر کشور گسترش داده و به بیش از ۱۱ هزار نقطه رسانده است.

مشترکین همراه اول علاوه بر هزاران دفاتر خدمات ارتباطی، دفاتر پیشخوان دولت، مراکز تلفن ثابت، دفاتر مشترکین استانها، فروشگاه های زنجیره ای، دفاتر ICT روستایی و شرکت خدمات اول، می توانند از طریق فروشگاه آنلاین این اپراتور به نشانی shop.mci.ir نیز سیم کارت Usim مورد نیاز خود را بصورت باندل به همراه ”مای فای“ یا ”دانگل“ و یا ”روتر“ و ”بسته های متنوع نوترینو“ دریافت کنند.

همراه اول در ادامه با تاکید بر اینکه با نصب ۶۹۸۷ سایت در ۴۶۹ شهر (بدون احتساب دهستان ها و روستاها)، گسترده ترین شبکه اینترنت نسل ۳ کشور را داراست، تصریح کرده، پوشش شبکه 4G در شهرهای بزرگ در حال کامل شدن است که طبق برنامه پیش بینی شده، تعداد سایت های نسل ۳ و ۴ تا پایان سال به حدود ۲۰ هزار سایت افزایش خواهد یافت.

مشترکین همراه اول که در محدوده پوشش 4G این اپراتور قرار دارند، می توانند جهت استفاده از اینترنت پرسرعت نسل ۴، سیم کارت Usim تهیه کرده و پس از مشاهده عبارت LTE برای iOS و یا 4G برای اندروید بر روی صفحه گوشی از اینترنت پرسرعت همراه اول بهره مند شوند.

اپراتور اول وعده داده مشترکین ساکن در نقاط بدون پوشش نوترینو (اینترنت نسل ۳ و ۴ همراه اول)، در اسرع وقت از مزایای اینترنت پرسرعت در محل زندگی خود بهره ببرند. در پایان این گزارش تاکید شده است، برنامه توسعه پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول بصورت فشرده ادامه داشته و تا پایان سال تمامی شهرها و جاده های اصلی و بسیاری از دهستان ها و نقاط روستایی تحت پوشش خدمات نسل ۳ و یا ۴ تلفن همراه قرار خواهند گرفت».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • میثم
    میثم | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    بجای اینکارا بیاد آنتنای همه شهرهای اصلی رو مثل قزوین 4G تجهیز کنه ن اینکه هی تبلیغ کنه 4g 4g

    • امیر
      امیر | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

      آقا شما برید توو ویکیپدیا سرچ کنید در باره اینترنت 3G ببینید چی نوشته اونوقت میفهمید که این حرفا و تبلیغات همشون مفت و الکیه!! سرعت اینترنت 3G تا 42 مگابیت بر ثانیه جواب میده. ما اصلا توو ایران یه همچین سرعتی نداریم... ما اصلا به 4G نیاز نداریم... همین 3G رو سرعتشو ببرن بالا کل نیاز کاربرا رو جواب میده. اینا همش عوام فریبیه... هیچوقت اینترنت پرسرعت و واقعی به مردم نمیدن. چراشو خودتون میدونید.

  • جمال
    جمال | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اینترنت 3G رو تقویت کنن خیلی بهتره.... همراه اول سرعتش خوبه ولی پینگ ش زیاده....تایم اوت هم زباد داره ..اینارو درس کنن خیلی بهتره..الان این پبنگ زیاد خیلی رو اعصابه ....رایتل اینطوری نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی