ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ و کسب سهم ۴۰ درصدی از بازار ساعت های لوکس تا سال ۲۰۲۰

گزارش تازه ای از سوی «Business Insider» منتشر شده که به شکل مشخص، به پیش بینی بازار ساعت های هوشمند در سال های آینده می پردازد. در این گزارش تحلیلی بیان شده که اپل واچ ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

گزارش تازه ای از سوی «Business Insider» منتشر شده که به شکل مشخص، به پیش بینی بازار ساعت های هوشمند در سال های آینده می پردازد. در این گزارش تحلیلی بیان شده که اپل واچ تا سال ۲۰۲۰، چهل درصد از بازار ساعت های لوکس را به خود اختصاص خواهد داد. در این بین البته باید توجه داشت که ساعت لوکس، ساعتی در نظر گرفته شده که قیمت آن از ۳۵۰ دلار بالاتر باشد.

منبع یاد شده خبر می دهد که در این باره، نظر سنجی هایی انجام داده و ۲۷ درصد از کسانی که ساعت های سنتی و مکانیکی به دست می کنند، اظهار نموده اند که به اپل واچ و ویژگی های آن علاقه دارند.

در گزارش یاد شده همچنین ذکر گشته که علاقه عمومی به دستبندهای سلامتی کاهش یافته و کاربران ترجیح خواهند داد تا به سراغ ساعت های هوشمند بروند. در سال ۲۰۱۴، دست بند های سلامتی ۵۳ درصد از بازار گجت های پوشیدنی را در اختیار داشتند در حالی که امسال، این رقم به ۴۸ درصد رسیده است. بیزنس اینسایدر گمانه زنی می کند که در سال ۲۰۲۰، دست بندهای سلامتی ۴۲ درصد از بازار ابزارهای پوشیدنی را در اختیار داشته باشند.

اکنون برخی تحلیلگران با توجه به کاهش علاقه عمومی به خرید دست بندهای سلامتی، اظهار می کنند که شرکت Fitbit و سایر تولید کنندگان بزرگ این گونه از محصولات، در تلاش هستند تا قابلیت های جذاب بیشتری را به ابزارهای خود اضافه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی