ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی لپ تاپ های سری Pavilion خود را به روز رسانی کرد

تابستان نزدیک است و اچ پی نیز خود را برای زمان بازگشایی مدارس در پاییز آماده می کند. در همین راستا شرکت مورد بحث محصولات تازه ای را به سری لپ تاپ های اقتصادی Pavilion ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

تابستان نزدیک است و اچ پی نیز خود را برای زمان بازگشایی مدارس در پاییز آماده می کند. در همین راستا شرکت مورد بحث محصولات تازه ای را به سری لپ تاپ های اقتصادی Pavilion خود اضافه نموده و هم زمان بهبودهایی را هم در نسخه های قبلی این سری ایجاد کرده است.

لازم  است اشاره نماییم که محصولات سری Pavilion به لحاظ قیمتی پایین تر از مدل های گران قیمت Spectre قرار می گیرند، با این همه از نظر زیبایی و ظاهر چیزی از اعضای این خانواده کم ندارند و بسیاری از خصوصیات ظاهری شان مشترک است.

سری لپ تاپ های Thin & Light از جمله اعضای خانواده Pavilion هستند و همانطور که از روی اسمشان می توان حدس زد بیشتر با تمرکز روی مقوله وزن تولید شده اند.

این خانواده در قالب 5 رنگ جدید عرضه شده اند و دو ابعاد تازه برای نمایشگر نیز که شامل 14 و 15.6 اینچ می شود به آنها اضافه گردیده است.

مدل های به روز رسانی شده امسال 11 الی 12 درصد باریک تر و سبک تر از نسخه قبلی شان هستند . وزن این محصولات از 1.49 کیلوگرم شروع می شود و تا 1.93 کیلوگرم می تواند متغیر باشد.

دیگر امکانات اضافه شده برای این سری به شرح زیر است:

  • پردازنده اینتل با امکان انتخاب تا نسل ششم سری Core i7 و پردازنده های گرافیکی مختلف شامل کارت گرافیک NVIDIAGeForce® 940MX یا GeForce GTX 950M یا GeForce GTX960M و یا نسل هفتم پردازنده چهار هسته ای AMD A12-9700P با کارت گرافیک  Radeon R7 به صورت انتخابی برای برخی مدل ها
  • تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه اس اس دی یا 2 ترابایت برای مدل های دارای حافظه تکی و یا 2 ترابایت حافظه اچ دی دی در کنار 128 گیگابایت حافظه اس اس دی برای مدل های دارای حافظه دوگانه
  • درایو دیسک اپتیکال برای برخی مدل های Pavilion
  • نمایشگر لبه به لبه HD یا  FHD با قابلیت تاچ برای برخی مدل ها
  • تمامی مدل ها از تکنولوژی شارژ سریع اچ پی پشتیبانی می کنند که ظرف تنها 90 دقیقه باتری آنها در وضعیت خاموش را تا 90 درصد پر می کند.

اما اچ پی برای آنها که به دنبال دستگاه هایی قدرتمندتر هستند نیز پیشنهادات تازه ای دارد. این شرکت همزمان دو مدل 15.6 و 17.3 اینچی را معرفی کرد که به ترتیب وزنی برابر با 2.09 و 2.8 کیلوگرم دارند و ضخامتشان هم به ترتیب برابر با 24.5 میلیمتر و 29.9 میلیمتر عنوان شده است.

گفتنی است که مدل های پیشرفته این دو دستگاه از نمایشگرهای 4K و تکنولوژی RealSense اینتل بهره می برند که برخورداری از سیستم امنیتی ویندوز هِلو مایکروسافت را برای آنها به ارمغان می آورد.

hp-pavilion-1 hp-pavilion-2 hp-pavilion-4 hp-pavilion-8

این دو مدل نیز در قالب رنگ های مختلفی عرضه می شوند که از آنج جمله می توان به نقره ای، طلایی، آبی، قرمز، ارغوانی، سفید و مشکی اشاره کرد، ضمن آنکه از اواخر این ماه می توانید لپ تاپ های جدید را خریداری نمایید. قیمت این ممحصولات نیز طبق اعلام شرکت سازنده شان به شرح زیر است:

سری Pavilion x360 این شرکت شامل سه مدل 11.6، 13.3 و 15.6 اینچی می شوندکه البته بسیاری از مشخصات و امکانات آنها به خواست خود شما بستگی دارد. مدل های 11.6 و 13.3 حالا سبک تر و باریک تر شده اند و نسخه 15.6 اینچی هم تازه امسال به این سری اضافه شده است.

  • مدل 11.6 اینچی وزنی برابر با 1.32 کیلوگرم دارد و ضخامتش برابر با 19.3 میلیمتر است
  • مدل 13.3 اینچی 1.57 کیلوگرم وزن و قطری برابر با 19.8 میلمتر دارد
  • مدل 15.6 اینچی هم 2.29 کیلوگرم و قطری معادل 23.9 میلمتر دارد

کلیه مدل ها دارای کابل اچ دی ام آی، دو پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0 و کارت ریدر اس دی هستند ضمن آنکه از تکنولوژی شارژ سریع اچ پی نیز بهره می برند. حافظه داخلی این دستگاه ها برابر با 512 گیگابایت اس اس دی عنوان شده که می توان آن را بسته به مدل تا یک تراابایت حافظه اچ دی دی هم ارتقاء داد.

  • نوت بوک 14 اینچی Pavilion، شروع قیمت از 539.99 دلار
  • نوت بوک 15.6 اینچی Pavilion، شروع قیمت از 579.99 دلار
  • نوت بوک Pavilion، شروع قیمت از 899.99 دلار

در مورد این سری باید اضافه کنیم که مدل 11.6 اینچی تا ده ساعت عمر مفید باتری دارد و 8 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده. علاوه بر این می توانید از میان پردازنده های Celeron و پنتیوم اینتل یا نسل ششم پردازنده Core i3 اینتل بر حسب نیاز یکی را انتخاب نمایید.

باتری مدل 13.6 اینچی Pavilion x360 هم تا 9 ساعت دوام می آورد و 16 گیگابایت حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده. علاقمندان به خرید این مدل می توانند از میان پردازنده های Core i3 یا i5 اینتل یکی را بر حسب نیاز انتخاب نمایند.

مدل 15.6 اینچی هم تا 9.25 ساعت شارژ خواهد داشت و هشت گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده. همچنین می توانید از میان سری پردازنده های پنتیوم تا نسل ششم Core i7 اینتل انتخاب خود را انجام دهید.

hp-pavilion-x360-1 hp-pavilion-x360-2 hp-pavilion-x360-3 hp-pavilion-x360-6

اچ پی همچنین از یک کیس دسکتاپی از سری Pavilion نیز پرده برداشت که قیمت آن از 449.99 دلار شروع می شود و  میتوان آن را با چیپ Core i7، پردازنده گرافیکی Nvidia GTX 750i و حداکثر 16 گیگابایت رم پیکره بندی کرد و تا 3 ترابایت حافظه داخلی را در آن جای داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Sami_Ebrahimi
    Sami_Ebrahimi | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

    فکر کنم شرکت روژسا رنگ گلد این محصول رو تازگی‎ها موجود کرده. خیلی شیکه اون مدلش

  • کامران ناظری
    کامران ناظری | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    آشغاله

مطالب پیشنهادی