ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت
تکنولوژی

از دیدگاه نادلا موفقیت واقعی، انتخاب مسیر درست بعد از رسیدن به اوج است

ساتیا نادلا به عنوان مدیر عامل یکی از بزرگترین و باسابقه ترین کمپانی های تکنولوژیک دنیا، معتقد است که موفقیت ها هرقدر هم بزرگ باشند، باز هم روزگار در پس آنها ادامه خواهد داشت و عیار ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

ساتیا نادلا به عنوان مدیر عامل یکی از بزرگترین و باسابقه ترین کمپانی های تکنولوژیک دنیا، معتقد است که موفقیت ها هرقدر هم بزرگ باشند، باز هم روزگار در پس آنها ادامه خواهد داشت و عیار واقعی موفقیت شما وقتی تعیین می شود که بدانید بعد از آن چه خواهید کرد.

او که در جمع سردمداران کسب و کارهای مختلف در سیاتل سخنرانی می کرد، ادامه داد: «من یک چیز را در اینجا (مایکروسافت) آموختم؛ هر شرکت بزرگی روزی سوار بر موج موفقیت به نقطه اوج خود خواهد رسید، اما چالش واقعی زمانی است که این موج فرو بنشیند. سوال اساسی اینجاست که بعد از رسیدن به موفقیت، قدم بعدی  چیست؟»

از دیدگاه نادلا «حس هویت طلبی» به مایکروسافت کمک کرده تا دوره دگردیسی خود را با موفقیت پشت سر بگذارد. او اعتراف می کند که همین هویت طلبی او را ترغیب کرد که در سال ۱۹۹۲ شرکت سان را به مقصد مایکروسافت ترک کند.

«چیزی که در آن سال مرا بیش از همه تحت تاثیر قرار داد، همین حس هویت طلبی و عزم جدی بود. حسی که به شکل عمیقی در مایکروسافت ریشه دوانده. ما می دانستیم که سوار موج موفقیت شده ایم. چنین انگیزه ای مرا به آمدن به اینجا وا داشت.»

تحت مدیریت این فرد هندی تبار، مایکروسافت توانسته دوباره خود را احیا کند و حالا این کمپانی همکاری مطمئن تر برای شرکا و شرکتی پویاتر برای مشتریان و توسعه دهندگان است. در دنیای پسا ویندوز که آیفون و اندروید بر آن حکمرانی می کنند، قدم بعدی مایکروسافت این است که با سعه صدر بیشتری نسبت به گذشته عمل کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی