ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل بلک بری: تا رسیدن به سودآوری در بخش موبایل راه زیادی باقی نمانده است

بخش سخت افزار بلک بری در سال های اخیر با مشکل عدم سود دهی رو به رو بوده است و در این بین، گویا خوشبینی آقای «جان چن»، مدیر عامل این شرکت کانادایی پایانی ندارد. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

بخش سخت افزار بلک بری در سال های اخیر با مشکل عدم سود دهی رو به رو بوده است و در این بین، گویا خوشبینی آقای «جان چن»، مدیر عامل این شرکت کانادایی پایانی ندارد.

چند روز پیش این شرکت گزارش خود از عملکرد مالی اش در سه ماهه نخست سال جاری میلادی را منتشر کرد و بیان نمود که در این دوره سه ماهه، موفق به فروش ۶۰۰ هزار دستگاه تلفن هوشمند Priv شده است؛ اولین محصولی که از پلتفرم اندروید بهره می برد و خود این شرکت در کنار برخی تحلیلگران امیدوار بودند که بتواند وضعیت شرکت مذکور را بهبود بخشد.

در زمان ارائه آمارهای مالی، مدیر عامل شرکت مورد اشاره بیان کرد که علاقه دارد این کمپانی همچنان در عرصه تولید تلفن های هوشمند فعال باشد، اما در آینده بیشتر تمرکز بر روی بخش نرم افزاری و سرویس هایی که از سوی بلک بری ارائه می شوند، قرار خواهد گرفت.

امروز ولی در یک مصاحبه دیگر، آقای چن نظرات مثبت تری در مورد بخش سخت افزار شرکت خود دارد. وی با تاکید به تمرکز بر سرویس ها که اکنون درآمدزا هستند، بیان می کند که بخش سخت افزار بلک بری تا سودآوری فاصله بسیار کمی دارد. وی همچنین اذعان نمود «حقیقتا باور دارد» که بلک بری در زمینه توسعه موبایل های هوشمند، فعال باقی خواهد ماند.

جان چن همچنین دوباره تایید کرد که شرکت بلک بری در سال جاری دو موبایل اندرویدی دیگر معرفی و عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mostoul
    Mostoul | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    بلک بری برند با اصالتی هست و من به شخصه علاقه ندارم به سرنوشت نوکیا دچار بشه

مطالب پیشنهادی