ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل استارتاپ Synergyse را با هدف تعلیم کاربران Apps for Work خریداری کرد

گوگل ساعاتی پیش اعلام کرد که استارتاپ Synergyse را به منظور آموزش کاربران سرویس  Apps for Work خریداری کرده است. غول موتورهای جستجو به غیر از اعلام این خبر جزئیات بیشتری در مورد مفاد قرارداد در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۳:۱۵

گوگل ساعاتی پیش اعلام کرد که استارتاپ Synergyse را به منظور آموزش کاربران سرویس  Apps for Work خریداری کرده است. غول موتورهای جستجو به غیر از اعلام این خبر جزئیات بیشتری در مورد مفاد قرارداد در اختیار رسانه ها قرار نداد، اما تنها چیزی که در حال حاضر می دانیم این است که خدمات Synergyse برای کلیه کاربران Apps for Work گوگل رایگان خواهد بود.

Synergyse یک پلتفرم آموزشی آنلاین ساده است که با استفاده از سرویس فضای ابری گوگل طراحی شده و بسیاری از شرکت ها و ادارات از آن برای آموزش کارمندان خود بهره می گیرند. به گفته گوگل شرکت هایی که از خدمات Synergyse استفاده می کنند «به طور متوسط 35 درصد تمایل بیشتری به استفاده از محصولات Apps for Work دارند که می تواند نشانه ای از تمایل بیشتر آن ها به خلاق بودن و استقبال از ورود به عرصه دیجیتال نیز باشد.»

شایان ذکر است که کلیه خدمات آموزشی Synergyse برای کاربران Apps for Work گوگل رایگان خواهد بود. بد نیست بدانید که خدمات آموزشی Synergyse در حال حاضر در بیش از 3000 شرکت (و برای بیش از چهار میلیون کاربر) استفاده می شود که از جمله این شرکت ها می توان به موتورولا، Woolworths و Dow Jones اشاره نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی