ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل مدیر سابق بخش تکنولوژی آزمایشگاه Nest را به استخدام خود در می آورد

بنابر آخرین گزارش ها، اپل به تازگی یوکی ماتسوکا (Yoky Matsuoka)، متخصصی نامی در زمینه رباتیک،را به استخدام خود در آورده است. ماتسوکا تا به امروز رزومه ای بسیار تحسین برانگیز از خود به جای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

بنابر آخرین گزارش ها، اپل به تازگی یوکی ماتسوکا (Yoky Matsuoka)، متخصصی نامی در زمینه رباتیک،را به استخدام خود در آورده است. ماتسوکا تا به امروز رزومه ای بسیار تحسین برانگیز از خود به جای گذاشته و پیش از پیوستن به تیم آزمایشگاه Nest و ایفای نقش در سمت مدیر تکنولوژی آن، تاسیس آزمایشگاه تجربی «گوگل اکس» را در سال 2009 برعهده داشته است.

پیش از همه اینها، وی پروفسوری در دانشگاه Carnegie Mellon بوده و به مت راجرز، یکی دیگر از موسسین Nest، آموزش می داده است. گفته می شود ماتسوکا در اپل، روی چند پروژه سلامت-محور مانند HealthKit ،ResearchKit و پروژه تازه معرفی شده CareKit فعالیت خواهد کرد. پروژه CareKit که در ماه مارس راه اندازی شد، به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا اپ هایی برای مدیریت سلامت شخصی و به اشتراک گذاری آنها با پزشکان بسازند.

ماتسوکا از سال گذشته به صورت مستقل فعالیت می کرده است؛ یعنی از زمانی که پیشنهاد شغلی از سوی کمپانی توییتر را رد کرد و پزشکان نوعی بیماری خطرناک را در بدن وی تشخیص دادند. وی ماه مه سال گذشته گفت که می خواهد وقت خود را صرف خانواده اش کند و چند پروژه شخصی را به انجام برساند.

با این حال او هیچوقت به طور کامل از دنیای تکنولوژی فاصله نگرفت و از علاقه خود برای کار در یکی از کمپانی های برتر عرصه فناوری گفته بود. با توجه به سابقه کاری ماتسوکا، جای تعجب ندارد که اپل او را به استخدام خود درآورده. ضمنا در گزارش های دیگر آمده که ماتسوکا به صورت مستقیم به جف ویلیامز، مدیر اجرایی اپل و سرپرست اپل واچ و بخش سلامتی این کمپانی، گزارش خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی